eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-25 07:33:30
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A co jeśli mieszka od 20 lat w warszawie i chce głosować we sfornych
    > gaciach?

    Niech głosuje jak ma w tym jakiś interes lub nie. Rozważania tym
    bardziej iluzoryczne, że frekwencją wyborczą to się zwykle nie ma u nas
    co chwalić.

    > No ale dlaczego niby ja mieszkający w warszawie, miałbym głosować na
    > wójta sfornych gaci? I na odwrót?

    Bo się tam wychowałeś, bo masz tam rodzinę, bo uważasz że to piekne
    miasto, bo posiadasz akcje lokalnego pegieeru, bo wspierasz lokalne
    schronisko dla psów, bo, bo, bo.... i zalezy Ci zeby było dobrze
    rządzone,

    > No ale jak już ustaliliśmy to nie jest tak, że jak nie zablokujesz RT to
    > te 11 milionów zostanie z miejsca kacapami a jak odetniesz to nagle
    > pokochają wartości demokratyczne.

    Część tak.

    > Robić z sensem. Dopóki nie mamy stanu wojny albo wojennego od takich
    > rzeczy powinien być sąd a nie minister po uważaniu. Skoro z aresztami
    > się daje (a i tak są nadużywane), to pozbawienie wszelkich praw, łącznie
    > z konfiskatą wszelkich środków finansowych tym bardziej.

    I trwałoby to z 10 lat aż do wyczerpania wszystkich mozliwych instancji.

    > A nie że ABW stwierdza, że sieć sklepów zagraża bezpieczeństwu
    > wewnętrznemu, minister to klepie i po prostu zamyka. Skoro tak, to jest

    Nie ma drogi odwołania?

    --
    Marcin