  • Data: 2024-02-18 03:26:52
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-02-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale tu rozmawiamy o prokuratorze! Prokurator nie jest od obrony
    > oskarżonego za pomocą lecenia w chuja. To jest typowo pisie działanie -
    > prokuratura na telefon odmawia stawiania zarzutów i nie ma sprawy.

    ZCP obdyskutowujemy tezę, że gdyby seby skatowały kulsona taserem, a ten
    miał w organiźmie narkotyki, to by sebów od razu skazano za zabójstwo. W
    ramach tej dyskusji nie ma co się trzymać analogii do kiblowych wyczynów
    wrocławskich kulsonów, a można się ogólnie zastanowić, czy dałoby się
    ich wybronić czy nie.

    > Czyli kto spowodował śmierć skoro bez torturowania przez policjantów by
    > ona nie nastąpiła? Udusili go kurwa (miał złamaną grdykę) i nie ponieśli
    > za to żadnej odpowiedzialności. Nie ma znaczenia czy był na śladowych
    > ilościach amfy, alko, miał chorę sece czy był strachliwy. Został
    > uduszony na śmierć w kulsonim kiblu, nagrało się to a prokurator za
    > pomocą "kontrowersyjnego biegłego" broni morderców. W dupie mam taki kraj.

    Nie można ustalić to nie można ustalić. Pierwszy to raz? Może się
    wszyscy przyczynili, a może tylko jeden, a reszta powinna odpowiadać za
    nieudzielenie pomocy. Nie ma jak stwierdzić.

    > Jeszcze raz - naprawdę sądzisz, że jakby trzech sebów zamęczyło kulsona
    > na śmierć w świetle kamer to prokurator odmówiłby wszczęcia sprawy, bo
    > kulson wzioł i umar, a seby nawet nie mogły przekroroczyć uprawnień, bo
    > przecież nie miały?
    >
    > Na tej zasadzie nie da się oskarżyć nie mówiąc o skazaniu niktogo.
    > Zawsze można wymyśleć nieprawdopodobną historię która nie zostawia śladów.

    Uważam, że dałoby się ich w podobny sposób ostatecznie wybronić.

    --
    Marcin