  • Data: 2024-02-18 07:53:44
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie można ustalić to nie można ustalić. Pierwszy to raz? Może się
    > wszyscy przyczynili, a może tylko jeden, a reszta powinna odpowiadać za
    > nieudzielenie pomocy. Nie ma jak stwierdzić.

    To nie jest odpowiedż na pytanie. Pytanie było czy gdyby to dresy zabiły
    kulsona to sprawa potoczyłaby się tak samo.

    Pamiętam, że jaieś ćwierć wieku temu grupa dresów porwała maturzystę i
    torturowali go aż umarł. najbardziej aktywna sprawczyni dostała
    dożywocie - i kurwa słusznie. Tam się dało, mimo że był tak zmasakrowany
    że zasadniczo nie wiadomo na co konkretnie umarł a sprawców też było o
    ile pamiętam trzech. Da się - oczywiście że się da - tylko tam
    prokurator nie robił za obrońcę oskarżonych kulsonów. Można? Moszna...

    > Uważam, że dałoby się ich w podobny sposób ostatecznie wybronić.

    Od bronienia jest obrońca a nie prokurator, co broni kulsonów na etapie
    postępowania przygotowawczego. To co się odpierdoliło jest
    charakterystyczne dla policyjnych dyktatur. To już Nawalnego uciciwiej
    zabili bo przynajmniej nie ma filmiku jak trzech funkcjonariuszy go
    umiera z przyczyn naturalnych. Wstyd mi za ten kraj...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!