  • Data: 2024-02-18 08:05:03
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I n- kolejnych sądów takie głupie, że to łyknęlo?

    Sądy pracują na tym co dostarczą strony... Zresztą sądy u nas to też
    dość słabo działająca instytucja.

    > Nagrał się przebieg zdarzenia, nie przyczyny śmierci.

    Na tym nagraniu jest przyczyna śmierci. Chyba że sądzisz że jakby go
    kulsony z runku nie zacignęły do kulsoniego kibla to też by "wioł i umar"?

    Już pisałem - Tomek Jaworski. Dożywowcie, dożywocie, 15 i 12 lat.

    > Na szczęście takie sytuacje nie zdarzają się aż tak często. Jak kogoś
    > katują, to zwykle daje się ustalić związek.

    No chyba że kogoś skatowały kulsony i sprawę prowadzi prokurator na
    telefon kontrowersyjnym biegłym.

    > Kulsony miały po prostu MZ
    > farta, że się tu nie dało.

    To nie ma nic wspólnego z fartem.