    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6044b49b$0$547$65785112@news.neostrada.pl> <s24t8d$q7d$1@gioia.aioe.org>
    <6045ffa4$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <s24vu2$7a2$1@gioia.aioe.org>
    <60461679$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <s257l6$151$1@gioia.aioe.org>
    <604638cb$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <s25ele$1lkm$1@gioia.aioe.org>
    <60464674$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <s25jgt$80b$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Date: Mon, 8 Mar 2021 18:10:48 +0100

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 08-03-2021 o 16:44, J.F. napisał:

    >przebywanie we własnych wydzielinach nie jest ani zdrowe, ani
    >higieniczne. Dodatkowo, maseczka, jeśli dostaje zbyt wiele wilgoci
    >traci swoje właściwości filtrujące.

    Czyli?
    Przychodze do pracy, zdejmuje maseczke ... i zarazam ...

    >zgadza się, cały czas to powtarzam, zresztą w filmie też jest o tym.
    >Jest też o tym, ze badanie osoby bez objawów jest bez sensu, bo osoba
    >zaraża w zasadzie podczas kilku pierwszych dni objawów. Bezobjawowe
    >osoby nie zakażają,

    Hm, wydaje mi sie, ze zarazaja ..

    >a wirusa test może nam wykazać jeszcze wiele dni po przejściu
    >wirusa.

    Hm, wirus jest, a nie zaraza ?

    >Stąd wielu lekarzy twierdzi, że nie ma sensu testowanie osób bez
    >objawów, bo to jedyne paraliżuje służbę zdrowia.

    A testowanie osob o wiekszym pr-stwie zakazenia ?
    Np spotkanie rodzinne bylo, a teraz jedna osoba chora.

    Oczywiscie mozna odciazyc sluzbe zdrowia - skierowac wszystkich na
    kwarantanne, za 2 tygodnie beda chorzy lub zdrowi.

    >Zresztą część wyników jest błednie pozytywnych i taka osoba trafiając
    >na oddział covidowy ma szanse się dopiero się zarazić.

    Tych z lekkimi objawami chyba nie przyjmuja na oddzialy - nie ma
    potrzeby.
    Ale moze jednak warto by zrobic test, zeby wiedziec jak sie pogorszy
    za tydzien, i czy izolowac caly dom, czy nie ma potrzeby ...

    Koreanczycy jakos wszystkich testowali na lotniskach, wynik w ciagu
    24h, potem mozna bylo sprawdzic z kim sie spotykal i kto zagrozony.

    Ale w UE tak by raczej nie wyszlo ... choc w stanie lockdownu mozna

    J.