  • Data: 2021-03-08 18:24:20
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-03-2021 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > Ano dlatego ze skoro 80% chorych, ktorzy zarazaja nie wie o tym fakcie
    > to nie mozesz stwierdzic ze dana osoba jest zdrowa i dlatego nie musisz
    > nosic maseczki bedac z nia w pomieszczeniu.

    Jakbyś się trochę zainteresował i posłuchał lekarzy, wiedziałbyś, że
    osoba bez objawów z p-stwem 1 nie zaraża. Tak samo jak nie zaraża osoba
    z objawami po kilku dniach od wystąpienia objawów.

    > Ale ja sie zgadzam ze sposób w jaki uzywa sie maseczek moze
    > rzeczywiscie przynosic wiecej złego niz dobrego.
    > Jak widze co ludzie nosza na twarzy (brudne szmaty), jak czesto
    > dotykaja maseczki brudnymi łapskami, jak nosza wielokrotnie ta sama
    > maseczne to przyznam ze to jest mozliwe.

    to też, ale nie tylko. Maseczka np chirurgiczna powinna być maksymalnie
    po kilkudziesięciu minutach (to w idealnych warunkach) wymieniona, bo
    wilgotny filtr nie dość że powoduje, że wirus i tak się wydostaje, a
    dodatkowo noszenie długo maski powoduje np namnażanie się różnych
    bakterii (sprzyjające warunki. O choroby skórne nie trudno (zresztą w
    wielu poradnikach o sposobach noszenia masek masz przed tym ostrzeżenia)

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl