  • Data: 2021-03-08 19:43:22
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > Jakbyś się trochę zainteresował i posłuchał lekarzy, wiedziałbyś,
    > że osoba bez objawów z p-stwem 1 nie zaraża. Tak samo jak nie
    > zaraża osoba z objawami po kilku dniach od wystąpienia objawów.

    Proszę cie, nie zarzucaj mi ze sie nie interesuje.
    To raczej kamyczek do ogródka twojego twierdzenia "lekarze mowili".
    Otóz przez długi czas mowiono ze bezobjawowi tez zarazaja.
    Teraz rzeczywiście czytam ze przenosza rzadko (co nie znaczy ze wcale)
    Ale z drugiej strony czytałem ze np dzieci pomimo tego ze sporadycznie
    maja objawy, przenosza wirusa skuteczniej niz dorosli.

    > to też, ale nie tylko. Maseczka np chirurgiczna powinna być
    > maksymalnie po kilkudziesięciu minutach (to w idealnych warunkach)
    > wymieniona, bo wilgotny filtr nie dość że powoduje, że wirus i tak
    > się wydostaje, a dodatkowo noszenie długo maski powoduje np
    > namnażanie się różnych bakterii (sprzyjające warunki. O choroby
    > skórne nie trudno (zresztą w wielu poradnikach o sposobach
    > noszenia masek masz przed tym ostrzeżenia)

    Tak, to kolejna sprawa. W sumie tez to miałem na mysli piszac o
    wielokrotnym uzywaniu tej samej maseczki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".