  • Data: 2021-03-08 18:17:35
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-03-2021 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > I kto za to odpowiada?

    > Argument pod tytułem: mozna zapomniec jest dla mnie przerazajacy.
    > Ale tez trudny do uwierzenia. lekarz zapomina zapytac o uczulenie na
    > lek? ale dlaczego system mu tego nie podpowiada? Przeciez wypisuje
    > recepte elektrnicznie a uczulenie pojawiło sie juz jakis czas temu
    > podczas wizyty w szpitalu wiec dawno powinno byc w systemie.
    > Powiesz ze nie ma. No to znów - kto odpowiada za to ze tak podstaowwych
    > danych nie ma w systemach?

    mnie nie pytaj. Wiesz wysłanie pita czasem jest trudne, bo np 3 razy
    jeden schemat zmieniał się w ciągu ostatniego roku. Teraz w
    przeciwieństwie do poprzedniego roku nowe schematy pojawiły sie ponad
    miesiąc przed końcem roku (w poprzednim roku ok kilka dni przed świętami
    i to schematy z błędami). Tyle, że ostatni ze schemtów zmieniano jeszcze
    w styczniu... Jak zakładałem profil zauwany, to trafiłem chyba na jakiś
    problem ze scalaniem systemów, ale tak czy inaczej, musiałem w trakcie
    używać 2 przegladarek, na jednej nie działały elementy części
    odpowiedzialnych za pierwszy etap. Póżniej musiałem zmienić, bo nie
    działały kolejne rzeczy. Ale cóż - tak działaja politycy to i pracownicy
    w ostatniej chwili mają informacje co mają zmienić ect.

    --
    http://zrzeda.pl