  • Data: 2021-03-08 17:59:56
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > czemu tak twierdzisz? To że masz p-stwo zajścia jakiegoś zdarzenia
    > równe 0, nie oznacza, że ono zajść nie może. Jednak właśnie trzeba
    > ważyć te prawdopodobieństwa, tak by właśnie sobie nie zaszkodzić.
    > Rządy wielu państw stworzyły panike, której skutkiem jest
    > zwiększona ilość zachorowań i śmierci właśnie dlatego, że
    > przestano widzieć całościowo świat, a widzi się tylko covid -
    > takie "fokusowanie" że tak użyje "makaronizmu". Właśnie o tym jest
    > w filmie https://m.cda.pl/video/65878790e

    Ano dlatego ze skoro 80% chorych, ktorzy zarazaja nie wie o tym fakcie
    to nie mozesz stwierdzic ze dana osoba jest zdrowa i dlatego nie musisz
    nosic maseczki bedac z nia w pomieszczeniu.

    Ale ja sie zgadzam ze sposób w jaki uzywa sie maseczek moze
    rzeczywiscie przynosic wiecej złego niz dobrego.
    Jak widze co ludzie nosza na twarzy (brudne szmaty), jak czesto
    dotykaja maseczki brudnymi łapskami, jak nosza wielokrotnie ta sama
    maseczne to przyznam ze to jest mozliwe.
    Tylko czego to dowodzi? moze potrzeba edukacji i konsekwencji?
    Ale o to bedzie ciezko w kraju gdzie w ramach walki z pandemia
    zamknieto lasy i pamietam jak czesc ludzi nawet chwaliła ten ruch...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,