  • Data: 2006-09-02 17:25:44
    Temat: Re: Altana śmietnikowa pod oknami
    Od: Yano <y...@g...pl.tnij.reszte> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):
    > Nie martw sie, u nas pod blokiem stoi smietnik w tej odleglosci i nic nie
    > smierdzi.
    Tak pod balkonem? I co, wychodzisz na balkon zaczerpnąć świeżego
    powietrza i podziwiasz kompozycje odpadkowe?
    Nigdzie na całym osiedlu (Poznań, os. Batorego) nie ma tak kretyńskiego
    umiejscowienia altan. Jeśli już są w pobliżu bloków, to ich wylot jest
    skierowany na ulicę a nie w okna.

    > Co najwyzej mozecie wywalczyc takie plastikowe pojemniki na smieci
    > z pokrywami - wtedy to juz naprawde nie bedzie sie czym martwic.
    Na całym osiedlu są wielkie blaszane kontenery z 3 pokrywami po każdej
    stronie (w sumie 6). Teoretycznie śmierdzieć nie powinno, ale przez 3
    lata mieszkania wiem, że teoria nie idzie w parze z praktyką, bo przy
    "sprzyjającym" wietrze potrafiło zalecieć i z kontenera stojącego te
    kilkanaście metrów dalej.
    Inna sprawa, że większość wyrzucających śmieci ma w zwyczaju trzaskać
    stalową pokrywą ile wlezie, bez względu czy jest to południe, czy środek
    nocy. Dodajmy poranne (między 5 a 6) wizyty tzw. złomiarzy,
    wyławiających dziesiątki pustych puszek i *obowiązkowo* dokonujących
    kompresji tychże na miejscu.

    > A wyrzucac - blizej.
    A to na pewno. Jakbym się postarał, to nawet nie muszę z domu wychodzić,
    tylko cisnąć workiem przez balkon. Przy odrobinie szczęścia może wpadnie
    do kontenera. A nawet jeśli nie, to częstotliwość wymiany kontenerów na
    osiedlu jest tak duża, że w 4 przypadkach na 5 muszę worek stawiać obok,
    bo do środka się nie mieści. :\

    Yano