  • Data: 2006-09-03 21:35:01
    Temat: Re: Altana śmietnikowa pod oknami
    Od: "Swider" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > O, właśnie - podstawa prawna. Dzięki. Pozostaje mi sprawdzenie, czy te
    > 10m jest zachowane. A co jeśli balkony wystają poza obrys budynku? Nadal
    > obowiązuje miara od okien?
    Tak, okien lub drzwi pomieszczen przznaczonych na pobyt ludzi (czyli
    lazienki i kuchnie sie nie licza)

    > Dodatkowo: kontener ma 360cm długości, a
    > głębokość altany wydaje się być mniejsza (teren ogrodzony, więc nie mogę
    > zmierzyć). Charakter kontenerów uniemożliwia precyzyjne ich ustawienie,
    > tak więc od tylnej ściany altany będzie przerwa od 0,5 do 1m. Jeśli nie
    > pogłębią altany, to kontener będzie wystawać na ulicę.

    nie chodzi o odleglosc od konterera, tylko o odleglosc od
    pomieszczenia na tenże

    > Czyli nie do spółdzielni, ale bezpośrednio do inspektora?
    no raczej spoldzielni - czyli temu kto wydaje kase na budowanie i
    zalezy na szybkim budowaniu, moze nie zalezec na zmianach i na pewno
    beda twierdzic ze wszystko ok.

    > "wie pan, może pan wysadzić w powietrze ale i tak na drugi dzień zbudują
    > od nowa".
    Skoro dal Ci przyzwolenie - dla mnie BOMBA!

    A tak na marginesie to istnieje tez przepis ze nie moze byc smienikow
    dalej niz 80m od najdalszego wejscia ;) (par.23.pkt.4 op.cit.).

    Na Twoim miejscu poszedlbym do urzedu (Pow.Insp. Nadzoru Bud.) i wniosl
    skarge czym predzej - in mniej zbudowane - tym mniej do rozbierania i
    tym mniejsze koszty spoldzielni i byc moze mnieszy czynsz.

    pzdr
    ciekawy finalu - kuba