  • Data: 2006-01-10 22:16:18
    Temat: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:dq1a0o$phf$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > coś ci się chyba epoki pomyliły, teraz mamy tzw. równouprawnienie, czyli
    > na rodzinę pracuje obojga rodziców i mają takie same prawa.

    Zaiste urocze:-) W ramach tego równouprawnienia proponuję, zeby faceci
    chodzili w ciazy przez 4,5mca.:-) Poza tym - w tym wypadku nie wiemy czy ona
    pracuje czy nie [ moze byc np na zwolnieniu lekarskim bo niektore ciaze
    przebiegaja z koniecznoscia lezenia, pozniej ma macierzyński]. on nie
    pracuje. To jest to równouprawnienie?:-))

    Zanim zaczniesz znów bredzić o równouprawnieniu i mojej rzekomej
    nienowoczesnosci w tej mierze, to pragne cię poinformowac, ze ja wrócilam do
    pracy zawodowej 6 dni po urodzeniu synka, a gdy maly mial 3 tygodnie
    regularnie podrózowalam z nim pociągiem 2x w tygodniu na trasie
    katowice-kraków, bo tak sie zabawnie składalo, ze pracowalam w 2 miastach
    wówczas. W chwili obecnej - syn ma 2.5 roku. Moj maz od urodzenia dziecka
    nie pracowal i zajmowal sie nim, ja zaś pracowalam i stan ten trwa do chwili
    obecnej z czystego wyrachowania ekonomicznego - ja zarobie kilka razy wiecej
    niż móglby zarobić mój mąż. Równouprawnienie więc, mam głeboko w ....:-)))

    A wuja zgłoś do Księgi Rekordów:-) Ja sam czynsz za mieszkanie płacę
    podobny do jego dochodow. W sumie co mc mam ok 2 tys rachunków. MOPS chyba
    by mi tego nie pokrył:-)))

    HaNkA