  • Data: 2006-01-11 22:01:01
    Temat: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaiste urocze:-) W ramach tego równouprawnienia proponuję, zeby faceci
    > chodzili w ciazy przez 4,5mca.:-) Poza tym - w tym wypadku nie wiemy czy
    > ona pracuje czy nie [ moze byc np na zwolnieniu lekarskim bo niektore
    > ciaze przebiegaja z koniecznoscia lezenia, pozniej ma macierzyński]. on
    > nie pracuje. To jest to równouprawnienie?:-))

    taaa, niektórzy to już chodzą (z takimi bębnami że chyba będą trojaczki), a
    kobiety sikają na stojąco,
    skoro sięgnęłaś do klawiatury leżącej na biurku, wnioskuję że jesteś na tyle
    dużą dziewczynką, że powinnaś też stosownie do wieku się zachowywać, a tym
    samym stosownie do wieku rozumować,

    > to pragne cię poinformowac, ze ja wrócilam do pracy zawodowej 6 dni po
    > urodzeniu synka, a gdy maly mial 3 tygodnie regularnie podrózowalam z nim
    > pociągiem 2x w tygodniu na trasie katowice-kraków, bo tak sie zabawnie
    > składalo, ze pracowalam w 2 miastach wówczas. W chwili obecnej - syn ma
    > 2.5 roku.

    a świstak siedział i przewijał sreberka (ach te kobiety, słowa, słowa,
    słowa...:O)

    > A wuja zgłoś do Księgi Rekordów:-) Ja sam czynsz za mieszkanie płacę
    > podobny do jego dochodow. W sumie co mc mam ok 2 tys rachunków. MOPS chyba
    > by mi tego nie pokrył:-)))

    podejrzewam że są więksi rekordziści,
    a jak się jest wygodnym i zatrudnia ekipę do wody, od ścieków, od ogrzewania
    itp. to nic dziwnego że to kosztuje, wiesz, ja też mógłbym sypnąć tekst: a
    ja na same piwo więcej wydaję wiec jak mam za tyle dziecko wychować,

    wydaje mi się że dyskusja nie dotyczyła kosztów, a właśnie o podziale
    obowiązków przez oboje rodziców (bo z opisu, także czytając międzywierszami,
    wynika że kobieta szuka woła co będzie się zaharowywał a po robocie won do
    chlewa)