  • Data: 2006-01-12 16:49:53
    Temat: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał w
    wiadomości news:dq43tt$8tf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawa interpretacja. Ja zamiast tego "zaharowywujacego sie woła"
    > zobaczylam post kolesia, który jest bezrobotny i dziwie sie, ze ciezarna
    > zona do spólki z rodzicami nie pali sie do tego aby go utrzymywac.
    >
    > HaNkA
    HEj.
    Naprawdę źle mnie oceniasz.
    Nigdy nie starałem się być obciążeniem dla żony i Jej rodziny.
    Cały czas staram się znaleźć pracę i bardzo jej szukam.
    Chciałem do Ciebie napisać na maila ale wiadomość wróciła.
    Napisz do mnie a opiszę Ci bliżej ten temat.
    A będę mógł Ci jasniej przedstawić temat.
    Pozdrawiam.