  • Data: 2006-01-12 18:53:46
    Temat: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spokojnie, spokojnie. ja nie ustawię ci poprzeczki az tak wysoko :p

    a co, boisz się że mogę sobie szare komórki poobijać? (do wesela się zagoi)

    > Tu cię pragne zmartwic. Rzadko rozmijam sie z prawdą, a osoby, ktore
    > funkcjonują na tej grupie i znają mnie w wymiarze poza internetowym
    > wiedzą, ze w tym co napisalam poprzednio nie ma ani slowa przesady. Moze
    > masz ochote na inspekcje in real, aby sie przekonac osobiscie? LOL.

    no no, czemu nie, ale widzę że i tak piwo będę musiał przywieźć swoje?
    no i mamy tu naoczny przykład jak internet łączy ludzi:O)
    podaj adres na newsach to wpadnę z niezapowiedzianą inspekcją (byłbym
    samolubem gdybym chciał na priva, raz że do smerfowej doliny poczta nie
    przychodzi, a dwa to że pozostali czytelnicy też zechcą cię odwiedzić i na
    własne oczy te cuda zobaczyć, a jak będą tłumy, to mąż zacznie sprzedawać
    bilety i może cię w zarobkach dogoni, a ty będziesz musiała wziąć drugi etat
    żeby duma maczo cię nie zżarła :O)

    wiesz, pół świata zwiedziłem (może ciut przesadziłem), odwiedzałem wiochy i
    miasta i takich cudów nie ujrzałem (szkoda, bo ja też tak chceee!!!!), co
    nieznaczny że takich nie ma, pewnie są, ale w zdecydowanej mniejszości, więc
    nie uogólniajmy wyjątkami, bo jedna jaskółka wiosny nie wróży,

    ja też mógłbym się pochwalić że np: sikam do sufitu, co nie znaczy że
    wszyscy to potrafią, ani że wszyscy też tak muszą robić,

    > Dobiję cie. Nie tylko zatrudniam malarzy, hydraulikow, elektrykow itp w
    > razie awarii, to nawet paskudna burżujka chodzę do fryzjera i sama sobie
    > nie usuwam zębów. To niewiarygodna wręcz rozrzutność, aż mi wstyd! Nic
    > więc dziwnego, ze w tej sytuacji nie stac mnie na piwo!

    no więc jak się żyje wygodnie to nie dziwota że to słono kosztuje, ale jak
    się nie ma kasy to trzeba sobie ten standard opuścić i starczy na dziecko,
    albo i trójkę (a nie w niebogłosy skarżyć się do boga że to się jemu należy
    i tyle),

    > Ciekawa interpretacja. Ja zamiast tego "zaharowywujacego sie woła"
    > zobaczylam post kolesia, który jest bezrobotny i dziwie sie, ze ciezarna
    > zona do spólki z rodzicami nie pali sie do tego aby go utrzymywac.

    bardzo ciekawa, smutne tylko że bardzo prawdopodobna,
    a przed tą ciążą to jakoś sobie radziła? a sama ciąża nie wymaga jakiś
    niesamowitych dodatkowych wydatków, wydatki będą dopiero po porodzie, i po
    równo powinny je pokrywać oboje rodziców, a nie jedno szantażuje drugie
    dzieckiem (a raczej brakiem do niego dostępu) po to żeby sobie poleniuchować
    (moi rodzice oboje pracowali, nikt się nie opierdalał, fakt że inne to były
    czasy i praca była, a co temu biedakowi radzisz? ma zacząć okradać
    staruszki, albo zacząć mordować? i w dodatku tylko po to żeby nie mieć
    żadnych praw do własnego dziecka i własnego małżeństwa, a tylko same
    obowiązki?)

    ja po przeczytaniu posta odniosłem zdecydowanie inne wrażenie od twojego,
    już widzę tą biedną mordkę tego INDYGO29, czy to jego wina że jest miły,
    nieagresywny, kobiety traktuje na równi, liczy się z ich zdaniem, brzydzi
    się przemocą? (tak go matka wychowała, niestety na jego nieszczęście), a
    współczesne kobiety z premedytacją to wykorzystują, bo im ciągle mało, jak
    jej facet nie da po buzi i nie wyzwie od kurew to ma problemy z orgazmem
    (czy jakoś tak)

    facet wcale nie napisał że się miga, ale że nie potrafi zapewnić
    wygórowanego standardu życia jego królowej, a jak go żona straszy alimentami
    to znaczy że marne trzy stówki to dla niej stanowczo za mało.