  • Data: 2006-01-10 21:45:22
    Temat: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > płacic? Ja przeczytalam kiedys artykul w chyba Rzeczpospolitej, ze
    > wychowanie dziecka od ciązy az po 18 kosztuje jakies 500tys. Z ciekawosci
    > siadlam i policzylam wydatki jakie ja ponioslam na mojego synka - wtedy
    > mial on chyba 13 miesięcy a mi wyszla juz zawrotna kwota 11tys zl. A
    > wyprawkę, wózek i większosc ubranek kupowalam w hurtowniach.

    mój wuj utrzymał żonę i 5cioro synów za 500zł miesięcznie (bo takie miał
    dochody), więc jak najbardziej można, co nie zmienia faktu że dla kogoś
    innego i 11tyś. zł to mało,

    > Zamiast snuć spiskowe teorie,ze posluzylo sie tylko za rozpłodowca,
    > znalezc sie w nowej sytuacji i stanąc na wysokosci zadania.

    to nie słyszałaś ze w małżeństwie wina zawsze leży po obu stronach? (po
    stronie żony i teściowej)

    > a koniec koncow to od mezczyzny wymaga sie zabezpiecznia finansowego
    > stadka rodzinnego.

    coś ci się chyba epoki pomyliły, teraz mamy tzw. równouprawnienie, czyli na
    rodzinę pracuje obojga rodziców i mają takie same prawa.