  • Data: 2006-01-17 22:41:25
    Temat: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety staje sie to coraz bardziej normą. od 2 lat pracuje na słasku i
    > widze ze w tym bastionie wartosci prawdziwej rodziny, z tym co ja nazywam
    > Matką-Polką role sie powoli odwrócily. Męzczyzni ze zlikwidowanych hut i
    > kopalni są bezrobotni, a to ich zony poszly do pracy w supermarketach

    no tak, wcześniej jak kaska była to się nie chciało, dopiero teraz poszły bo
    musiały:O)
    a w tych supermarketach na śląsku to chyba panuje jakiś feministyczny
    rasizm? skoro kobiety zatrudniają a mężczyzn nie chcą,
    swoja drogą byłem parę razy w supermarkecie i widziałem tam pracowników
    obojga płci,

    > Nie napisal, ze nie. Poza tym ona mieszka na jednym gospodarstwie ze
    > swoimi rodzicami. Nie sadze, aby w tej sytuacji, wygonili cieżarną córkę
    > na mróz, tylko dlatego, ze wyszla za zyciową ofiarę. Ze słów Indygo
    > wynika, ze zona nadal mieszka z rodzicami.

    twórca wątku nic nie zdementował i nic nie potwierdził, więc nie ma sensu
    dalej snuć domysły,
    fakty mamy takie że mąż się wyprowadził (a wiec ma gdzie mieszkać, bo chyba
    nie wyprowadził się do kanału), a żona wolała mamusię od męża (dziękuję za
    taką żonę),

    a co do ciebie to kręcisz ile wlezie, jesteś kompletnie niekonsekwętna w tym
    co mówisz, bo chyba powinnaś napisać ze to żona 6 dni po porodzie powinna
    pójść do pracy a mąż opiekować się dzieckiem (tak jak ty, widocznie on
    ożenił się z jakąś "życiową ofiarą")

    > Nalezy sie dziecku. Jego dziecku dodajmy

    dodajmy że jego i jej dziecku (dopiero teraz to prawda).