  • Data: 2006-01-11 23:27:09
    Temat: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:dq3vkn$l62$3@atlantis.news.tpi.pl...

    >a tym samym stosownie do wieku rozumować,

    Spokojnie, spokojnie. ja nie ustawię ci poprzeczki az tak wysoko :p

    > a świstak siedział i przewijał sreberka (ach te kobiety, słowa, słowa,
    > słowa...:O)

    Tu cię pragne zmartwic. Rzadko rozmijam sie z prawdą, a osoby, ktore
    funkcjonują na tej grupie i znają mnie w wymiarze poza internetowym wiedzą,
    ze w tym co napisalam poprzednio nie ma ani slowa przesady. Moze masz ochote
    na inspekcje in real, aby sie przekonac osobiscie? LOL.

    > a jak się jest wygodnym i zatrudnia ekipę do wody, od ścieków, od
    > ogrzewania itp. to nic dziwnego że to kosztuje

    Dobiję cie. Nie tylko zatrudniam malarzy, hydraulikow, elektrykow itp w
    razie awarii, to nawet paskudna burżujka chodzę do fryzjera i sama sobie
    nie usuwam zębów. To niewiarygodna wręcz rozrzutność, aż mi wstyd! Nic więc
    dziwnego, ze w tej sytuacji nie stac mnie na piwo!

    > wynika że kobieta szuka woła co będzie się zaharowywał a po robocie won do
    > chlewa)

    Ciekawa interpretacja. Ja zamiast tego "zaharowywujacego sie woła"
    zobaczylam post kolesia, który jest bezrobotny i dziwie sie, ze ciezarna
    zona do spólki z rodzicami nie pali sie do tego aby go utrzymywac.

    HaNkA