  • Data: 2006-01-12 19:57:59
    Temat: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "INDYGO29" <I...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:dq61bq$6u4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Naprawdę źle mnie oceniasz.

    Ja Cię nie oceniam żle, zresztą chyba wydawalo mi sie, ze swiadczyl o tym
    mój ostatni kierowany do Ciebie post.. Polemizuje jedynie z symatycznym
    kolegą, który zapałał do Ciebie afektem i "broni"Twoich racji - nie wazne,
    ze wymyslajac z gwiazd argumenty o tym, "wygórowanym standardzie twojej
    królowej":-). Nie odnosze sie w tej polemice do Ciebie osobiscie, a do
    pewnego rodzaju błednego schematu myslenia, ze "jej ciąza, jej problem, a ja
    nie mam i nie dam, a ona taka niedobra i jeszcze chce ode mnie alimenty"

    > Chciałem do Ciebie napisać na maila ale wiadomość wróciła.

    h w adresie zamien na imię. zostaw kropke, wytnij zawartosc nawiasu i
    juz:))

    HaNkA