  • Data: 2006-01-18 21:49:34
    Temat: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak się składa, ze Indygo napisał do mnie na priv więc w odróznieniu od
    > ciebie nie snuję fantazji, ale opieram sie na faktach. I to wlasciwie
    > wszystko bo kolejny raz odpieranie twoich argumentow opartych na wyssanych
    > z palca podstawach mi sie znudzilo

    bo ja nie dyskutuję na priva (mama cię nie nauczyła że w towarzystwie nie ma
    tajemnic?)

    taaaaa, i może ci jeszcze napisał na priva że nie chce iść do pracy, że nie
    chce utrzymywać swojego dziecka, i że jeszcze chce się rozwieść z żoną?
    (czyli na priva zaprzeczył temu co jawnie napisał na grupie)

    p.s. skoro fakty nie są znane wszystkim to nie ma mowy o opieraniu się na
    faktach!