    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty przed rozwodem.
    Date: Sun, 8 Jan 2006 20:23:16 +0100

    Użytkownik "INDYGO29" <I...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:dprie5$2t6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Poradz co robić???

    Normalnie czuję sie jak "agony aunt". Odpowiem Ci z punktu widzenia kobiety
    i matki. Kobiety są przez naturę predysponowane do obrony swoich małych i
    kiedy juz zostajemy mamami to najwazniejsze dla nas jest zapewnienie naszemu
    potomstwu bezpieczeństwa. Mysle, ze Twoja żona jest najnormalniej w swiecie
    spanikowana, skoro Ty nie masz pracy ona boi się że na nią i jej rodziców
    spadnie cięzar utrzymywania dziecka, a w tej sytuacji nawet Ciebie. Wiem, ze
    sytuacja gdy pozostajesz bez pracy nie jest komfortowa dla Ciebie, ale jak
    juz Ci pisalam spójrz na to z tej sytuacji 'co by bylo gdyby Twoje zarobki
    byly jedynym źrodlem Waszego dochodu" Decydując sie na dziecko nalezy wziąc
    odpowiedzialnosc za jego życie - powiedzialeś A, powiedz i B. Ty mozesz 2dni
    nie jesc, ale jak wytłumaczysz to niemowlakowi? Rozumiem Twoj problem, ale
    rozumiem też punkt widzenia Twojej zony. Nie zdajesz sobie chyba nawet
    sprawy jakim stresem jest dla niej fakt, ze jestes bez pracy. Postaraj sie
    znalezc jakąkolwiek pracę - tymczasową, dorażną, interwencyjną, na czarno.
    Cokolwiek co da Ci jakiekolwiek pieniądze. Nie szukaj tylko we wlasnym
    zawodzie, nie ograniczaj sie - złap jakąkolwiek pracę. Udowodnij żonie, ze
    się starasz. Jeśli dziecko sie jeszcze nie urodziło czeka Was kupno
    wyprawki, a wierz mi, ze to nie jest mały wydatek. Idz z zoną na kontrolna
    wizytę do lekarza, zadzwon aby zapytac jak sie czuje, czy trzeba jej w czymś
    pomoc. Jesli nie jestes w stanie jej zabezpieczyc poczucia bezpieczeństwa
    finansowego, postaraj sie zaspokoić jej potrzebę emocjonalną - jej stan
    psychiczny i emocjonalny jest ważny dla dziecka. Lada moment będą
    walentyki - cukierkowe świeto w które nawet Królowa Lodu moze stopnieć.
    Wykorzystaj ten czas:-) Jesli jestes zarejestrowany w biurze pracy
    porozmawiaj z paniami tam zatrudnionymi - przedstaw im swoją sytuację - one
    w koncu pierwsze wiedzą o kazdej ofercie pracy - moze dadzą Ci jakis cynk,
    jesli to dobrze rozegrasz. idz do swojej parafii - pogadaj z proboszczem,
    poszukaj w swoim miescie ośrodka prac interwencyjnych, zedrzyj buty chodząc
    od firmy do firmy i zostawiajac wszędzie swoje CV. Zostaw swoje oferty w
    internetowych biurach posrednictwa pracy i odpowiadaj na oferty tam
    ukazujace sie. Ja czasami zlecam ludziom z internetu przepisywanie dla mnie
    pewnych rzeczy. Płacę 1zl od strony i zaokraglam w góre przy większych
    kwotach- czasami daje to więc komus np 300zl dochodu na mc. A to tylko
    zlecenie ode mnie - a mozesz takich osob miec kilka.
    Kiedy ma sie urodzic dziecko? potrzebujecie cos dla niego? Ja co prawda
    rozdysponowalam ubranka i osprzęt mego dziecka - większosc poszla do mojej
    kolezanki, część wyslalam dziewczynie, ktora napisala na jednej z grup, ze
    ma problemy finansowe i nie stac jej na wyprawkę, ale gdyby Wasza sytaucja
    byla kiepska moze udaloby mi się coś dla Was skombinowac. Skąd jestescie?

    HaNKA