  • Data: 2005-09-28 13:19:34
    Temat: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-09-28, SzerszeN <s...@t...pl> wrote:

    > dlatego ze miaszkajac w bloku, nalezy umiec zyc posrod ludzi, a
    > niektorzy jak wyzej wzmiankowana sasiadka tego nie potrafia najwidoczniej

    I potrzeba posiadania/nabycia tej jakże cennej umiejętności najwyraźniej
    nie dotyczy tzw. "psiarzy" - w szczególności tych trzymających sobie "małe,
    nieszkodliwe kundelki"?

    > no i to jest taka trauma dla ciebie ze nie potrafisz przeczytac calego
    > postu ze zrozumieniem?

    Pewnie brakuje Ci nawet wyobraźni, żeby sobie wyobrazić coś takiego? Nie
    dziwię się nawet...

    > i z calego postu wylowiles tylko wzmianke o posiadaniu psa?
    > a o tym ze odglosy normalnego zycia w bloku jej przeszkadzaja tego juz
    > nie doczytales?

    Ja tego nie wiem - a Ty to wiesz tak bez cienia wątpliwości? To napisał
    gość pragnący się upewnić jedynie co do jednego: że ktoś, komu on zapewne
    uprzykrza życie, jest wobec niego bezbronny - i że on może sobie pozwalać na
    cokolwiek.

    Nie padł tutaj głos tej "drugiej strony", żeby tak z całą pewnością
    stwierdzić, że znamy wszystkie fakty.
    --
    pozdrowienia

    Z.