  • Data: 2005-09-27 18:59:54
    Temat: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Od: "Grzegorz Zabielski" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Moje pytanie jest takie - CO MOŻE MI ZROBIĆ ADMINISTRACJA OSIEDLA ???
    Mieszkanie jest spółdzielcze własnościowe.

    Jak ktoś lubi czytać to zapraszam do zapoznania się z naszą sytuacją.

    Mamy z żoną problem z sąsiadką która mieszka pod naszą podłogą! Od samego
    początku jak się wprowadziliśmy była niemiła, przeszkadzał jej najdrobniejszy
    hałas - przesuwane krzesło po podłodze, nasze kroki po domu, kazała nam kupić
    miękkie bambosze, że po 22-giej rozmawiamy na balkonie, itd... Dodam, że
    przed nami w tym mieszkaniu parę lat nikt nie mieszkał - sąsiadka chyba
    przyzwyczaiła się do cichego sufitu ;). Mamy psa (kundelek średniej
    wielkości) który broni naszego domu - jeśli ktoś obcy się kręci pod drzwiami
    to szczeka. W czerwcu tego roku urodziła nam się córeczka (zapraszamy na
    naszą stronę www.zabielscy.ntx.pl) więc żona siedzi w domu z dzieckiem i psem.

    Sąsiadka (ok.50 lat) mieszkająca pod nami jest samotna i też ma pieska który
    czasmai zaszczeka tak jak nasz, naprzeciwko mieszkania sąsiadki mieszka inna
    (ok. 60 lat) która również jest samotna. Obydwie są w komitywie i jak tylko
    nasza Xenka zaszczeka to wychodzą na korytarz i gadają jaki to nasz pies jest
    niewychowany - nie mają swoich własnych problemów więc wymyślają sobie temat
    do rozmowy.
    Wyobraźcie teraz sobie, że któregoś dnia gospodarz bloku przynosi pismo od
    Administracji osiedla - "Prosimy o zgłoszenie się do pokoju w dniu ... o
    godz ... w sprawie urzędowej"???!!!
    Domyślam się, że jest to sprawa naszej ukochanej sąsiadki ;)

    Moje pytanie jest takie - CO MOŻE MI ZROBIĆ ADMINISTRACJA OSIEDLA ???

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
    M i G