  • Data: 2005-09-28 13:57:54
    Temat: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbigniew B. wrote:

    > I potrzeba posiadania/nabycia tej jakże cennej umiejętności najwyraźniej
    > nie dotyczy tzw. "psiarzy" - w szczególności tych trzymających sobie "małe,
    > nieszkodliwe kundelki"?

    masz jakas manie na punkcie ludzi posiadajacych psy, mysle ze powinienes
    sie udac do psychoanalityka

    > Pewnie brakuje Ci nawet wyobraźni, żeby sobie wyobrazić coś takiego? Nie
    > dziwię się nawet...

    nie brakuje mi, potrafie sobie to wyobrazic, tylko to nie ma nic
    wspolnego z tematem

    > Ja tego nie wiem - a Ty to wiesz tak bez cienia wątpliwości? To napisał
    > gość pragnący się upewnić jedynie co do jednego: że ktoś, komu on zapewne
    > uprzykrza życie, jest wobec niego bezbronny - i że on może sobie pozwalać na
    > cokolwiek.

    skoro tego nie wiesz, to kiego grzyba zakladasz ze jego pies szczeka,
    jak ten twoich sasiadow, calymi dniami, czemu sie przypieprzasz do
    goscia, ja rozumiem ze twoja psia trauma ma na ciebie wplyw, ale jak
    chcesz sie tu wypowiadac i chcesz aby cie brano na powaznie, a nie za
    trolla postaraj sie byc obiektywny i odnosic sie tylko do tego co jest
    napisane

    > Nie padł tutaj głos tej "drugiej strony", żeby tak z całą pewnością
    > stwierdzić, że znamy wszystkie fakty.

    wiec skoro masz watpliwosci to sie nie odzywaj, a jak juz sie odzywasz
    to odnos sie tylko do tego co w poscie, to nie sad tu nie musisz znac
    argumentow drugiej strony