  • Data: 2005-09-27 19:42:48
    Temat: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Od: "Grzegorz Zabielski" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Popieram.
    > niekoniecznie usypiać, ale się pozbyć, chocby oddając do schroniska
    Gdyby wszyscy posiadacze psów blokowych oddali je do schronisk ... - nawet
    nie zdajecie sobie sprawy z tego co piszecie!

    > raz ze dla psa mieszkanie w bloku to mordęga,
    w schronisku za to jest ful wypas - klatka trzy na trzy z trzeba psami!

    > dwa to właśnie kula u nogi dla sąsiadów...
    trudno zrozumieć tą wypowiedź ???

    A tak w ogóle to nie jest forum dogs.pl ani inne takie, prosiłem o pomoc w
    sprawie Administracji osiedla.