  • Data: 2006-09-26 15:00:10
    Temat: Potrącenie długu
    Od: "KK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sytuacja wygląda następująco. Pełniłem funkcje członka zarządu wspólnoty
    mieszkaniowej [WM]. Zgodnie z ustawą o własności lokali jako mieszkaniec mam
    prawo wystąpić do WM o wypłatę wynagrodzenia z tego tytułu. Wystąpiłem.
    Oszacowałem swój wkład pracy na pewną sumę X [równą mniej więcej 3 czynszom]
    i złożyłem do WM wniosek o wypłatę wynagrodzenia - zaproponowałem bądź
    przelew na konto bądź zaliczenie wypłaty w poczet przyszłych zaliczek na
    czynsz.. Mijają już 3 miesiące, a ja wciąż nie otrzymałem żadnej odpowiedzi,
    ani też nie przelano mi pieniędzy na konto. Czy w tym przypadku mogę:
    - nie płacić czynszu przez kolejne 3 miesiące wcześniej powiadamiając WM o
    tym, że zgodnie z KC potrącam ich dług?
    - płacić czynsz i .... no właśnie co najlepiej zrobić w takiej sytuacji??

    pzdr.
    KK