  • Data: 2005-05-19 12:35:46
    Temat: Pomyłka w wypłaceniu pensji
    Od: "lestat" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś dstałem list, ze pomyłkowo wypłacono mi większa pensję, bodajże
    o 150 zł. Nie wiem czy brutto, czy netto. Okazało się, ze wypłacono tak
    conajmniej kiludzisięciu osobom. Wszyscy mieli różne kwoty, gdyż były to
    pieniądze z nadgodzin. Zostały one dwa razy naliczone, w grudniu
    (prawidłowo) i w marcu, ponownie wyplacono nam nadgodziny grudniowe. Prosza
    o podpisanie pisma, w którym oswiadczam, ze mogą odjąć w dwóch ratach tą
    nadwyżkę. Czy muszę to podpisywać? Jesli nie podpisze, to jakie są tego
    konsekwencje? Jak to wygląda w świetle prawa? Czy mogą wejść jakos na moje
    zarobki? Dodam tylko, ze rozliczenie zarobków dokonuje firma wynajęta przez
    moja firmę. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie.
    Moim zdaniem, nie niech się wypchaja... i wcale nie musze tego podpisywać i
    zwracac tych pieniędzy, to jest ich błąd. Zawsze mnie rozlicza sie za błędy
    i ja musze płacić!

    Z góry dziękuje za pomoc, zwłaszcza ta fachową. A może ktos zna jakieś
    strony internetowe, paragrafy prawne, dotyczące takiej sytuacji?