  • Data: 2005-05-19 13:23:04
    Temat: Re: Pomyłka w wypłaceniu pensji
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: lestat [Thu, 19 May 2005 15:12:16 +0200]:

    > Jestem uczciwy, nie znasz mnie, wiec nie oceniaj.

    Zamierzasz przywlaszczyc sobie nie swoje pieniadze. Jesli
    to Twoim zdaniem uczciwe, to mamy zupelnie inna definicje
    uczciwosci jak widac.

    > Sytuacja jest taka, ze sama firma, która mnie zatrudnia,
    > nie zajmuje sie płacami, to jest błąd firmy zajmującej sie
    > płacami mojego pracodawcy.

    A co to zmienia w kwesti wlasnosci tych pieniedzy?

    > Dowiedzieliśmy sie, ze nasz pracodawca nie bedzie wyciągał
    > konsekwencji za nie zwrócenie pieniędzy, żaden radca prawny
    > nie odniesie sie do tego i ta decyzja nie bedzie miała
    > wpływau na dalsze zatrudnienie. Tak nam powiedziano.

    No to masz szczescie: zatrudniles sie u czlowieka rownie
    uczciwego jak Ty sam ;> Jak zakladam chodzi o to, ze Twoja
    firma i tak nic na tym nie traci? Jesli tak, to co mu wisi,
    w koncu jego firma dostala prezent ;P

    Chyba jednak czas ten kraj olac...

    > To tylko ta firma prubuje odzyskać jak najwięcej.

    Co Cie oczywiscie cholernie dziwi, bo Ty wlasnych pieniedzy
    wcale nie probowalbys odzyskac. O czym zreszta dobitnie ten
    tekst swiadczy:

    > Szkoda tylko, ze jak my sie pomylimy, to nie ma gadania,
    > trzeba ponieść konsekwencje finansowe.

    Masz pretensje, ze musisz placic za wlasne bledy, ale rzecz
    jasna tamta firma nie powinna o to pretensji miec. Tak? ;)

    Daj spokoj, Robinie. Usprawiedliwiasz tylko swinstwo, ktore
    chcialbys wywinac, nic wiecej.

    A realne szanse na to i tak masz podejrzewam niewielkie bo
    jakby nie patrzec, te pieniadze nie sa Twoje.

    Kira