  • Data: 2005-05-19 13:33:38
    Temat: Re: Pomyłka w wypłaceniu pensji
    Od: "lestat" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A niech sie wkurza. Tylko niech sie potem nie dziwi, ze
    > okreslone postepowanie rodzi okreslone konsekwencje.
    >

    > Kira

    Czy ty kobieto nie rozumiesz, ze ja zawsze musze płacić za
    konsekwencje, zawsze!!! Równe prawo dla wszystkich do cholery! Poza tym
    podobnego zdania jest około 100 osób i nie wiesz dokładnie jak jest u mnie w
    firmie. Poza tym twoje odpowiedzi daleko odbiegaja od mojego pytania,
    zachowaj sobie morale jeśli nie masz nic do powiedzenia na temat prawa,
    które reguluje taką sytuacje.