  • Data: 2005-05-19 13:00:19
    Temat: Re: Pomyłka w wypłaceniu pensji
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: lestat [Thu, 19 May 2005 14:45:35 +0200]:

    > Moge ich przeciez do sądu pracy podac i nie tylko ja,
    > ale cała rzesza pracowników.

    Ciekawa tylko jestem co im niby zarzucicie ;) Mozesz sie
    tu pochwalic jaki zarzut wymysliles? ;)

    > 150 zł to dla mnie nie są pieniądze na waciki, choć też
    > nie jest taka wielka, ale dla samej zasady. Pracodawcy
    > i urzędy potrafią tylko rządać...

    Chyle czoła, Robinie z Loxley ;P Najbardziej prawdopodobnym
    efektem bedzie wywalenie Cie z roboty na zbity pyszczek przy
    pierwszej nadarzajacej sie okazji. I slusznie, tez nie lubie
    nieuczciwych pracownikow.

    Kira