  • Data: 2005-05-19 13:12:16
    Temat: Re: Pomyłka w wypłaceniu pensji
    Od: "lestat" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawa tylko jestem co im niby zarzucicie ;) Mozesz sie
    > tu pochwalic jaki zarzut wymysliles? ;)

    > Chyle czoła, Robinie z Loxley ;P Najbardziej prawdopodobnym
    > efektem bedzie wywalenie Cie z roboty na zbity pyszczek przy
    > pierwszej nadarzajacej sie okazji. I slusznie, tez nie lubie
    > nieuczciwych pracownikow.

    Jestem uczciwy, nie znasz mnie, wiec nie oceniaj. Sytuacja jest taka, ze
    sama firma, która mnie zatrudnia, nie zajmuje sie płacami, to jest błąd
    firmy zajmującej sie płacami mojego pracodawcy. Dowiedzieliśmy sie, ze nasz
    pracodawca nie bedzie wyciągał konsekwencji za nie zwrócenie pieniędzy,
    żaden radca prawny nie odniesie sie do tego i ta decyzja nie bedzie miała
    wpływau na dalsze zatrudnienie. Tak nam powiedziano. To tylko ta firma
    prubuje odzyskać jak najwięcej.
    Dodam tylko, ze gdyby miało to wpływa na pracownika, który zrobił taki bład,
    to napeno bez namysłu bym to zwrócił, bo mylić sie jest rzeczą ludzką.
    Szkoda tylko, ze jak my sie pomylimy, to nie ma gadania, trzeba ponieść
    konsekwencje finansowe.