  • Data: 2005-05-19 13:28:03
    Temat: Re: Pomyłka w wypłaceniu pensji
    Od: "lestat" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A realne szanse na to i tak masz podejrzewam niewielkie bo
    > jakby nie patrzec, te pieniadze nie sa Twoje.
    >

    > Kira

    Pewnie, ze nie są moje, ale kilka razy było tak, ze nie zapłacono mi i
    innym prcownikom za kilka dni, po jakims czasie zorientowaliśmy sie, ze jest
    coś nie tak. Firma nie oddała nam pieniedzy. Wiem, ze nie przegadam cie i
    masz swoje zdanie. Moze inaczej bym postąpił, gdyby i mnie nie okradano i
    miłosiernym samarytaninem nie jestem. Zreszta, jakbyś była na moim miejscu i
    zarabiała tyle co ja, to ciekawe jakie miałabyś zdanie, ale ty poprostu nie
    masz pojęcia...