  • Data: 2002-12-01 23:01:39
    Temat: Odp: Zadatek?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Baton <k...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ase393$9p9$...@n...tpi.pl...
    > Dlaczego uparcie twierdzisz, ze zostalas oszukana.

    ja nie :P bo nie dałabym sie oszukać ...

    Juz kilka osob napisalo
    > Ci ze sprzedawczyni postapila zgodnie z prawem. Sama jestes sobie winna.
    > Odnosnie ksiegowania zadatku/zaliczki to expertem nie jestem. Jest to
    jednak
    > sprawa drugorzedna i nie majaca wiekszego znaczenia. Sprzedawczyni rownie
    > dobrze moze nie ksiegowac oficjalnej sprzedazy itp. ... nic na to nie
    > poradzisz, jedyne co mozesz zrobic to skarge/donos do US...

    wiem :P ale to nie zmienia faktu ,że uważam to i ten nawet art... za wielkie
    nieporozumienie to daje mozliwosc oszusta sie dorabiac na takiej wlasnie
    dziewczynie i wielu innych ,którzy nie znaja sie na rzeczy...

    dla mnie oszustwo i juz...

    Sandra