  • Data: 2002-12-02 17:47:55
    Temat: Odp: Zadatek?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarek Dyrkacz <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ase6ur$9ks$...@k...man.lodz.pl...

    > "tak" to znaczy jak?

    dziwne pytanie :-) normalnie przyjdzie jeszcze kilka takich ofiar np. z
    zadatkiem a dziesiątej już sprzeda :-) może sobie ustaliła reguły sprzedaży
    ? by lepiej interes się kręcił ? :P
    :-)

    > Kurcze, Sandra, ja nie rozumiem tego pytania za grosz!!!

    hehe ja tez ... aha już wiem ,no mam wyliczać ?
    pierwsza osoba = zadatek 20zł. / z kupna rezygnuje/

    druga osoba = 20 zl. /j.w
    trzecia = 20 zl / j.w
    czwarta =20 zl. /j.w
    piąta = 20 zl / j.w
    szósta =20 zl , j.w
    siódma =20 zl, j.w
    ósma =20 zl , j.w
    dziewiąta 20 zl. /j.w
    a dziesiątej e tam juz starczy sprzedam kolejnej
    po cenie oczywiscie juz wczesniej ustalonej...
    a zarobku będę miała z tych naiwniaczek 160zł.
    hmm całkiem nieźle ...

    > Cena albumu wyniesie zawsze tyle samo.

    to zrozumiałe ,że bedzie miał ta sama cene ...

    O czyja strate Ci chodzi?
    osób ,które dały się nabić w butelke zgodnie z prawem i art.
    obowiązującym...

    Moglabys
    > jasniej sie wyrazic?

    a teraz ? ;-))

    > Bo mi chodzi o to ze w momencie kiedy klient zaklepie towar zostawiajac
    > zadatek, sprzedawca nie mozee go sprzedac nastepnemu klientowi - czyli
    gdyby
    > ktos chcial nabyc ten sam produkt to sprzedawca nie zarobi na tym towarze.

    to kwestia poczekania na rezygnacje ... wcale nie taki problem ,uczmy się
    cierpliwości a kasiora sama do kieszeni wpadnie :-)))

    > Dla mnie oczywisty jest fakt, ze jak ktos zostawia zadatek, to znaczy ze
    > decyduje sie w 100% odebrac towar,

    a dla mnie nie :-) skąd taka wiara ? ja nawet sobie nie wierze :-)))

    zadatek jest GWARANCJA dla sprzedawcy ze
    > klient sie zglosi po towar - i jezeli klient sie nie zglosi to zadatek
    > powinien pokryc straty zwiazane z brakiem mozliwosci sprzedazy towaru.

    tzn. tu nie kumam :-) oswiec mnie :-)

    > broniący niewinnych Pań ze sklepu...

    broniąca niewinnie oszukiwanych ludzi w swietle prawa :P

    Sandra