  • Data: 2002-12-01 23:45:24
    Temat: Re: Zadatek?
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oszustka bo album tak sprzeda

    "tak" to znaczy jak?

    > Musisz bowiem mieć
    > towar
    > czekał
    >
    > tak go sprzeda i moze dziesiatemu po otrzymaniu zadatku ? ile wtedy cena
    > albumu wyniesie jaka poniesie strate hmmm?

    Kurcze, Sandra, ja nie rozumiem tego pytania za grosz!!!
    Cena albumu wyniesie zawsze tyle samo. O czyja strate Ci chodzi? Moglabys
    jasniej sie wyrazic?
    Bo mi chodzi o to ze w momencie kiedy klient zaklepie towar zostawiajac
    zadatek, sprzedawca nie mozee go sprzedac nastepnemu klientowi - czyli gdyby
    ktos chcial nabyc ten sam produkt to sprzedawca nie zarobi na tym towarze.
    Dla mnie oczywisty jest fakt, ze jak ktos zostawia zadatek, to znaczy ze
    decyduje sie w 100% odebrac towar, zadatek jest GWARANCJA dla sprzedawcy ze
    klient sie zglosi po towar - i jezeli klient sie nie zglosi to zadatek
    powinien pokryc straty zwiazane z brakiem mozliwosci sprzedazy towaru.

    jak zawsze..

    broniący niewinnych Pań ze sklepu...
    J.