  • Data: 2002-12-02 22:00:44
    Temat: Re: Zadatek?
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dziwne pytanie :-) normalnie przyjdzie jeszcze kilka takich ofiar np. z
    > zadatkiem a dziesiątej już sprzeda :-) może sobie ustaliła reguły
    sprzedaży
    > ? by lepiej interes się kręcił ? :P
    > :-)

    Normalnie przyjdzie jeszcze kilka takich cwaniaczkow np. z zadatkiem i kazda
    sie wycofa - i ewtedy gotowka wylozona na towar nie moze byc odzyskana przez
    pol roku.

    > O czyja strate Ci chodzi?
    > osób ,które dały się nabić w butelke zgodnie z prawem i art.
    > obowiązującym...

    O strate Pani Sprzedawczyni ktora chcesz nabic w butelke

    > Moglabys
    >
    > a teraz ? ;-))

    Teraz to juz nic nie rozumiem :-))) Ale i tak sie ustosunkuje :-)))

    > a dla mnie nie :-) skąd taka wiara ? ja nawet sobie nie wierze :-)))

    Jak juz sama sobie nie mozesz wierzyc, to moze nalezaloby zmienic styl
    zycia na bardziej prawy - z czasem inni tez zaczna Ci wierzyc...Serio. Z
    Twoim urokiem osobistym jeszcze masz szanse :-))))))))))))

    > zadatek jest GWARANCJA dla sprzedawcy ze
    >
    > tzn. tu nie kumam :-) oswiec mnie :-)

    Nie bede Cie oswiecal bo dobrze wiesz o co mi chodzi :-)))

    Pozdrawiam i koncze te dyskusje :-)
    Jarek

    PS. Od jakichs 8 lat prowadze z rodzicami sklep z art
    biurowymi-papierniczymi - szkolnymi, dlatego zawsze bede bronil interesow
    sprzedawcowe. Mimo tego osobiscie nie bralbym zadatku tylko schowal towar
    dla klienta - a jak by nie odebral to bym powiedzial ze nie ma sprawy, ale
    co bym o nim pomyslal to.....