    From: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nietypowa reklamacja
    Date: Mon, 6 Mar 2006 11:33:51 +0100

    Kupilam jakis czas temu lodowko-zamrazarke w sklepie, ktory sprzedaje
    protukty uszkodzone sprowadzane z angli. Uszkodzenia polegaja glownie na
    rysach, obtarciach itp. Udalo mi sie ja kupic w bardzo przystepnej cenie.
    Firma ta daje roczna gwarancje na ich sprzet. I przed uplywem tego roku
    lodowka sie popsula. Zepsula sie jakas tam czesc elektroniczna odpowiadajaca
    za utrzymanie tamperatury przez co w czesci lodowkowej temperatura spadala
    ponizej 0 , zamrazarka dziala normalnie. Sprzet przesiedzial 2 tygodnie w
    serwisie gwarancyjnym gdzie orzekli ze nie da sie tego naprawic i moga mi
    zaproponowac jedynie inna lodowke za taka sama kwote w zamian.

    Problem w tym ze moja miala zamrazarke 300litrowa (5 duzych szuflad, jedna
    mala), cala lodowka miala 2 metry. I bylo to wlasnie to czego potrzebuje.
    Nie posiadaja oni lodowki o podobnych gabarytach (szczegolnie mam na mysli
    zamrazarke). W zwiazku z czym wcale nie podoba mi sie to ze wymienia mi ja
    na inna ktora na pewno bedzie o wiele mniejsza (na pewno poniewaz na okres
    reklamacji dostalam lodowke zastepcza- najwieksza jaka mieli i bardzo daleko
    jej do tej ktora mialam).
    Pytanie brzmi co ja w takiej sytuacji moge zrobic. Czy jesli odmowie wymiany
    lodowki na sprzet o gorszych parametrach (moja lodowka byla sterowana
    elektronicznie, miala fuzzy logic oraz oczywiscie ta wielkosc) moga mi po
    prostu zwrocic pieniadze? Nie chcialabym tego poniewaz za taka cene nie
    kupie juz lodowki (to byl okazyjny zakup). Z drugiej strony nie zadowoli
    mnie wymiana na lodowke tak znacznie rozniaca sie pojemnoscia od
    poprzedniej.
    W karcie gwarancyjnej nie ma zadnej wzmianki na temat takich przypadkow.

    Bardzo prosze o pomoc
    Agnieszka

    Agnieszka

    -=odpowiadajac usun blablabla =-