eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNietypowa reklamacja › Re: Nietypowa reklamacja
  • Data: 2006-03-06 15:17:18
    Temat: Re: Nietypowa reklamacja
    Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:duhglq$6tf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kropelka [###k...@b...gmail.com.###] napisał:
    >
    >
    > Uszkodzona lodówka jest towarem indywidualnie określonym. Drugiej tak
    > samo uszkodzonej przecież nie ma. A więc nie ma możliwości, byś mogła
    > się jej domagać. Przecież nie kupią nowej lodówki i tylko dla Ciebie
    > nie skopiują rys na niej. Nie możesz również domagać się pieniędzy za
    > nieuszkodzoną, skoro takiej nie kupiłaś.

    Alez ja wcale nie chce pieniedzy za nieuszkodzona!!!
    Tak wogole to po prostu chce lodowke bo jest mi potrzebna. I chce lodowke o
    podobnych parametrach jaka mialam (nie musi byc nawet ta sama firma- ma miec
    podobna pojemnosc, elektroniczne sterowanie, pelne szuflady (nie kratka) i
    szklane polki). Oczywiste jest dla mnie ze ta na zamiane rowniez bedzie w
    jakis sposob porysowane itp.
    No coz... jade dzisiaj poogladac jaki sprzet maja teraz na stanie. Chociaz
    ze slow serwisanta wiem ze nie posiadaja niestety niczego o podobnych
    gabarytach do mojej starej lodoweczki.

    Generalnie chodzi o to ze nie chce sprzetu o tej samej cenie tylko sprzet o
    PODOBNYCH parametrach (i nie mam tu na mysli podobne rozlozenie rys tylko
    klase wielkosc itp) . I troche nie rozumiem skad ten napad na moja osobe.
    Czy uwazacie ze takie "wymaganie" jest naciaganiem sklepu???

    Agnieszka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1