-
1. Data: 2006-03-06 10:33:51
Temat: Nietypowa reklamacja
Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>
Kupilam jakis czas temu lodowko-zamrazarke w sklepie, ktory sprzedaje
protukty uszkodzone sprowadzane z angli. Uszkodzenia polegaja glownie na
rysach, obtarciach itp. Udalo mi sie ja kupic w bardzo przystepnej cenie.
Firma ta daje roczna gwarancje na ich sprzet. I przed uplywem tego roku
lodowka sie popsula. Zepsula sie jakas tam czesc elektroniczna odpowiadajaca
za utrzymanie tamperatury przez co w czesci lodowkowej temperatura spadala
ponizej 0 , zamrazarka dziala normalnie. Sprzet przesiedzial 2 tygodnie w
serwisie gwarancyjnym gdzie orzekli ze nie da sie tego naprawic i moga mi
zaproponowac jedynie inna lodowke za taka sama kwote w zamian.
Problem w tym ze moja miala zamrazarke 300litrowa (5 duzych szuflad, jedna
mala), cala lodowka miala 2 metry. I bylo to wlasnie to czego potrzebuje.
Nie posiadaja oni lodowki o podobnych gabarytach (szczegolnie mam na mysli
zamrazarke). W zwiazku z czym wcale nie podoba mi sie to ze wymienia mi ja
na inna ktora na pewno bedzie o wiele mniejsza (na pewno poniewaz na okres
reklamacji dostalam lodowke zastepcza- najwieksza jaka mieli i bardzo daleko
jej do tej ktora mialam).
Pytanie brzmi co ja w takiej sytuacji moge zrobic. Czy jesli odmowie wymiany
lodowki na sprzet o gorszych parametrach (moja lodowka byla sterowana
elektronicznie, miala fuzzy logic oraz oczywiscie ta wielkosc) moga mi po
prostu zwrocic pieniadze? Nie chcialabym tego poniewaz za taka cene nie
kupie juz lodowki (to byl okazyjny zakup). Z drugiej strony nie zadowoli
mnie wymiana na lodowke tak znacznie rozniaca sie pojemnoscia od
poprzedniej.
W karcie gwarancyjnej nie ma zadnej wzmianki na temat takich przypadkow.
Bardzo prosze o pomoc
Agnieszka
--
Pozdrawiam
Agnieszka
-=odpowiadajac usun blablabla =-
-
2. Data: 2006-03-06 10:40:02
Temat: Re: Nietypowa reklamacja
Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
Kropelka napisał(a):
> Kupilam jakis czas temu lodowko-zamrazarke w sklepie, ktory sprzedaje
> protukty uszkodzone sprowadzane z angli. Uszkodzenia polegaja glownie na
> rysach, obtarciach itp. Udalo mi sie ja kupic w bardzo przystepnej cenie.
> Firma ta daje roczna gwarancje na ich sprzet. I przed uplywem tego roku
> lodowka sie popsula. Zepsula sie jakas tam czesc elektroniczna odpowiadajaca
> za utrzymanie tamperatury przez co w czesci lodowkowej temperatura spadala
> ponizej 0 , zamrazarka dziala normalnie. Sprzet przesiedzial 2 tygodnie w
> serwisie gwarancyjnym gdzie orzekli ze nie da sie tego naprawic i moga mi
> zaproponowac jedynie inna lodowke za taka sama kwote w zamian.
>
> Problem w tym ze moja miala zamrazarke 300litrowa (5 duzych szuflad, jedna
> mala), cala lodowka miala 2 metry. I bylo to wlasnie to czego potrzebuje.
> Nie posiadaja oni lodowki o podobnych gabarytach (szczegolnie mam na mysli
> zamrazarke). W zwiazku z czym wcale nie podoba mi sie to ze wymienia mi ja
> na inna ktora na pewno bedzie o wiele mniejsza (na pewno poniewaz na okres
> reklamacji dostalam lodowke zastepcza- najwieksza jaka mieli i bardzo daleko
> jej do tej ktora mialam).
> Pytanie brzmi co ja w takiej sytuacji moge zrobic. Czy jesli odmowie wymiany
> lodowki na sprzet o gorszych parametrach (moja lodowka byla sterowana
> elektronicznie, miala fuzzy logic oraz oczywiscie ta wielkosc) moga mi po
> prostu zwrocic pieniadze? Nie chcialabym tego poniewaz za taka cene nie
> kupie juz lodowki (to byl okazyjny zakup). Z drugiej strony nie zadowoli
> mnie wymiana na lodowke tak znacznie rozniaca sie pojemnoscia od
> poprzedniej.
> W karcie gwarancyjnej nie ma zadnej wzmianki na temat takich przypadkow.
>
> Bardzo prosze o pomoc
> Agnieszka
>
to zażądaj wymiany na taki sam model albo zwrotu kasy
-
3. Data: 2006-03-06 10:51:01
Temat: Re: Nietypowa reklamacja
Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>
Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
news:duh3i3$l64$1@node3.news.atman.pl...
>to zażądaj wymiany na taki sam model albo zwrotu kasy
Oni sami zaproponowali wymiane. Tylko ze to co moga mi zaoferowac w ramach
wymiany jest o wiele mniejsze i gorsze od tego co mialam do tej pory.
Jak juz pisalam zwrot pieniedzy mnie nie satysfakcjonuje bo sprzet byl
kupiony po okazyjnej cenie (glownie w zwiazku z tym ze kupowalam wtedy
jeszcze pralke i zmywarke wiec dostalam duzy rabat) i za ten zwrot pieniedzy
nie mam szansy kupic niczego podobnego.
Obawiam sie ze nawet w ich sklepie bez uwzglednienia takiego rabatu moze byc
problem z kupnem podobnego sprzetu w ten cenie.
Chodzilo mi bardziej o to czy moge ich "zmusic" np do zamowienia zepsutego
podzespolu u producenta i naprawienia mojej lodowki. Sprzet jest jak
najbardziej w dalszej sprzedazy i jest nadal produkowany. Tylko u nich nie
ma juz takiego modelu (oni maja pojedyncze egzemplarze)
Pozdrawiam
Agnieszka
-
4. Data: 2006-03-06 10:51:26
Temat: Re: Nietypowa reklamacja
Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>
>
moga mi po prostu zwrocic pieniadze? Nie chcialabym tego poniewaz za taka
cene nie
> kupie juz lodowki (to byl okazyjny zakup). Z drugiej strony nie zadowoli
> mnie wymiana na lodowke tak znacznie rozniaca sie pojemnoscia od
> poprzedniej.
To czego oczekujesz? że specjalnie dla ciebie po całym świecie będą szukać
takiej samej lodówki w atrakcyjnej cenie?
chcą wymienić na inną - nie pasuje
chcą oddać kasę - nie pasuje
najlepiej jeśli by gdzieś w sklepie była taka sama a oni ją kupią za
normalną cenę a potem oddadzą tobie. Kupiłaś po promocyjnej cenie bo była
uszkodzona i wiadomo że to są pojedyńcze sztuki i dlatego potem raczej nie
ma możliwośći wymiany na taką samą. masz dwa wyjścia
oddadzą ci kasę tyle ile zapłaciłaś a nie tyle ile taka lodówka kosztuje w
sklepie lub wymienią u siebie na inną podobną niekoniecznie taką samą.
Grzesiex
-
5. Data: 2006-03-06 11:07:39
Temat: Re: Nietypowa reklamacja
Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>
Użytkownik "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:duh46i$s70$1@inews.gazeta.pl...
> oddadzą ci kasę tyle ile zapłaciłaś a nie tyle ile taka lodówka kosztuje w
> sklepie lub wymienią u siebie na inną podobną niekoniecznie taką samą.
Alez jezeli wymienia mi na podobna to nie ma sprawy. Nie upieram sie przy
tym konkretnie modelu. Kupujac lodowke mialam kilka prostych wytycznych i
nadal chcialabym je zachowac. Poza tym tak jak mowilam juz wyzej. Cena byla
obnizna (od ich ceny) ze wzgledu na duze zakupy (pralka lodowka i zmywarka).
Wychodzi na to ze teraz ten rabat po prostu by mi przepadl... (chociaz
niekoniecznie- zobaczymy jak sie zachowaja).
Jesli tak bedzie to wychodzi ze moja lodowka jest warta o wiele mniej niz to
co sklep za nia chcial. Ja wcale nie mam na mysli wartosci rynkowej
nieuszkodzonego sprzetu.
Po prostu zastanawiam sie nad tym czy jesli cos kosztuje w sklepie np 1200,
a obniza cene wlasnie ze wzgledu na jakies tam okolicznosci (np platne
gotowka a nie na raty, wieksze zakupy, karta stalego klienta itp) to tak
naprawde w przypadku awarii klient na tym traci.
I zeby nie bylo ze jakos wrogo nastawiona jestem. Jak najbardziej chce sie z
nimi dogadac tylko chcialam wczesniej dowiedziec sie jakie przysluguja mi
prawa. Mam nadzieje ze wsrod tego co teraz oferuja znajde cos co bedzie
spelnialo przynajmniej glowne wymagania mojej lodowki. Jestem sklonna nawet
zaproponowac takie cos, ze jesli nie bedzie niczego podobnego do mojego
sprzetu ja moge troche poczekac. Poniewaz caly czas sprowadzaja rozny sprzet
byc moze np za miesiac bedzie cos bardziej odpowiadajacego parametrom mojej
lodowki.
Agnieszka
-
6. Data: 2006-03-06 11:31:14
Temat: Re: Nietypowa reklamacja
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Kropelka wrote:
> Obawiam sie ze nawet w ich sklepie bez uwzglednienia takiego rabatu moze byc
> problem z kupnem podobnego sprzetu w ten cenie.
Twój problem. Skoro kupujesz towar przeceniony, to nie możesz się
domagać zwrotu kasy za towar nie przeceniony.
> Chodzilo mi bardziej o to czy moge ich "zmusic" np do zamowienia zepsutego
> podzespolu u producenta i naprawienia mojej lodowki. Sprzet jest jak
Tupnij nóżką i zrób histerię.
> najbardziej w dalszej sprzedazy i jest nadal produkowany. Tylko u nich nie
> ma juz takiego modelu (oni maja pojedyncze egzemplarze)
To rusz się i sama poszukaj.
Towar kupiłaś na takich warunkach, na jakich kupiłaś. Niższa cena była
spowodowana jakimiś przyczynami - na które się zgodziłaś.
-
7. Data: 2006-03-06 11:40:07
Temat: Re: Nietypowa reklamacja
Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>
Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:440c1d83$1@news.home.net.pl...
> Tupnij nóżką i zrób histerię.
Spokojnie. Czy ja sie zachowuje histerycznie? Wydaje mi sie ze zadaje
konkretne pytania po to zeby sie dowiedziec jakie mam mozliwosci.
Chce sie dowiedziec zeby byc swiadomą swoich mozliwosci. Nie jestem
dzieckiem zeby nozka tupac. Nie mam zamiaru robic zadnej wojny i klocic sie
ze sklepem. Mam nadzieje ze po prostu znajde w ich ofecie cos podobnego do
mojego sprzetu.
Kupowalam tam juz wiele rzeczy, sklep polecalam znajomym i sama mam nadal
zamiar korzystac nadal z ich oferty.
A czy to cos zlego ze czlowiek nie chce byc stratny?
-
8. Data: 2006-03-06 11:44:41
Temat: Re: Nietypowa reklamacja
Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>
>
> I zeby nie bylo ze jakos wrogo nastawiona jestem. Jak najbardziej chce sie
> z
> nimi dogadac tylko chcialam wczesniej dowiedziec sie jakie przysluguja mi
> prawa. Mam nadzieje ze wsrod tego co teraz oferuja znajde cos co bedzie
> spelnialo przynajmniej glowne wymagania mojej lodowki. Jestem sklonna
> nawet
> zaproponowac takie cos, ze jesli nie bedzie niczego podobnego do mojego
> sprzetu ja moge troche poczekac. Poniewaz caly czas sprowadzaja rozny
> sprzet
> byc moze np za miesiac bedzie cos bardziej odpowiadajacego parametrom
> mojej
> lodowki.
no to troszke nie od tej strony się do tego zabierasz, wydaje mi się że
najlepiej było by najpierw udać się do tego sklepu i z nimi porozmawiać a w
razie gdyby żadna ich propozycja cię nie zadawalała lub gdyby były jakieś
problemy to dopiero na grupie pytać, teraz to troche takie wróżenie z fusów
bo nie wiadomo jak sklep podejdzie do tej sprawy.
Pozdrofki
Grzesiex
-
9. Data: 2006-03-06 11:51:21
Temat: Re: Nietypowa reklamacja
Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>
W artykule news:duh56m$fud$1@atlantis.news.tpi.pl,
Kropelka <k...@b...gmail.com> napisał(a):
> znajde cos co bedzie spelnialo przynajmniej glowne wymagania mojej
> lodowki. Jestem sklonna nawet zaproponowac takie cos, ze jesli nie
> bedzie niczego podobnego do mojego sprzetu ja moge troche poczekac.
> Poniewaz caly czas sprowadzaja rozny sprzet byc moze np za miesiac
> bedzie cos bardziej odpowiadajacego parametrom mojej lodowki.
Ale nie rozumiem w czym problem?
Jesli nie da sie naprawic to musza ci wymienic na sprzet
o PRZYNAJMNIEJ takich samych parametrach i wszystko.
Wartosc sprzetu nie ma zadnego znaczenia to juz jest ich problem,
znaczy problem gwaranta.
--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa
* gg 4045644
-
10. Data: 2006-03-06 14:12:46
Temat: Re: Nietypowa reklamacja
Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
Kropelka wrote:
>
> Chodzilo mi bardziej o to czy moge ich "zmusic" np do zamowienia zepsutego
> podzespolu u producenta i naprawienia mojej lodowki. Sprzet jest jak
> najbardziej w dalszej sprzedazy i jest nadal produkowany. Tylko u nich nie
> ma juz takiego modelu (oni maja pojedyncze egzemplarze)
>
Nie.