  • 1. Data: 2006-03-06 10:33:51
    Temat: Nietypowa reklamacja
    Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>

    Kupilam jakis czas temu lodowko-zamrazarke w sklepie, ktory sprzedaje
    protukty uszkodzone sprowadzane z angli. Uszkodzenia polegaja glownie na
    rysach, obtarciach itp. Udalo mi sie ja kupic w bardzo przystepnej cenie.
    Firma ta daje roczna gwarancje na ich sprzet. I przed uplywem tego roku
    lodowka sie popsula. Zepsula sie jakas tam czesc elektroniczna odpowiadajaca
    za utrzymanie tamperatury przez co w czesci lodowkowej temperatura spadala
    ponizej 0 , zamrazarka dziala normalnie. Sprzet przesiedzial 2 tygodnie w
    serwisie gwarancyjnym gdzie orzekli ze nie da sie tego naprawic i moga mi
    zaproponowac jedynie inna lodowke za taka sama kwote w zamian.

    Problem w tym ze moja miala zamrazarke 300litrowa (5 duzych szuflad, jedna
    mala), cala lodowka miala 2 metry. I bylo to wlasnie to czego potrzebuje.
    Nie posiadaja oni lodowki o podobnych gabarytach (szczegolnie mam na mysli
    zamrazarke). W zwiazku z czym wcale nie podoba mi sie to ze wymienia mi ja
    na inna ktora na pewno bedzie o wiele mniejsza (na pewno poniewaz na okres
    reklamacji dostalam lodowke zastepcza- najwieksza jaka mieli i bardzo daleko
    jej do tej ktora mialam).
    Pytanie brzmi co ja w takiej sytuacji moge zrobic. Czy jesli odmowie wymiany
    lodowki na sprzet o gorszych parametrach (moja lodowka byla sterowana
    elektronicznie, miala fuzzy logic oraz oczywiscie ta wielkosc) moga mi po
    prostu zwrocic pieniadze? Nie chcialabym tego poniewaz za taka cene nie
    kupie juz lodowki (to byl okazyjny zakup). Z drugiej strony nie zadowoli
    mnie wymiana na lodowke tak znacznie rozniaca sie pojemnoscia od
    poprzedniej.
    W karcie gwarancyjnej nie ma zadnej wzmianki na temat takich przypadkow.

    Bardzo prosze o pomoc
    Agnieszka

    Agnieszka

    -=odpowiadajac usun blablabla =-

  • 2. Data: 2006-03-06 10:40:02
    Temat: Re: Nietypowa reklamacja
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Kropelka napisał(a):
> [...]
    > poprzedniej.
    > W karcie gwarancyjnej nie ma zadnej wzmianki na temat takich przypadkow.

    to zażądaj wymiany na taki sam model albo zwrotu kasy

  • 3. Data: 2006-03-06 10:51:01
    Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości

    >to zażądaj wymiany na taki sam model albo zwrotu kasy

    Oni sami zaproponowali wymiane. Tylko ze to co moga mi zaoferowac w ramach
    wymiany jest o wiele mniejsze i gorsze od tego co mialam do tej pory.
    Jak juz pisalam zwrot pieniedzy mnie nie satysfakcjonuje bo sprzet byl
    kupiony po okazyjnej cenie (glownie w zwiazku z tym ze kupowalam wtedy
    jeszcze pralke i zmywarke wiec dostalam duzy rabat) i za ten zwrot pieniedzy
    nie mam szansy kupic niczego podobnego.
    Obawiam sie ze nawet w ich sklepie bez uwzglednienia takiego rabatu moze byc
    problem z kupnem podobnego sprzetu w ten cenie.

    Chodzilo mi bardziej o to czy moge ich "zmusic" np do zamowienia zepsutego
    podzespolu u producenta i naprawienia mojej lodowki. Sprzet jest jak
    najbardziej w dalszej sprzedazy i jest nadal produkowany. Tylko u nich nie
    ma juz takiego modelu (oni maja pojedyncze egzemplarze)

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 4. Data: 2006-03-06 10:51:26
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > kupie juz lodowki (to byl okazyjny zakup). Z drugiej strony nie zadowoli
    > mnie wymiana na lodowke tak znacznie rozniaca sie pojemnoscia od

    To czego oczekujesz? że specjalnie dla ciebie po całym świecie będą szukać
    takiej samej lodówki w atrakcyjnej cenie?
    chcą wymienić na inną - nie pasuje
    chcą oddać kasę - nie pasuje
    najlepiej jeśli by gdzieś w sklepie była taka sama a oni ją kupią za
    normalną cenę a potem oddadzą tobie. Kupiłaś po promocyjnej cenie bo była
    uszkodzona i wiadomo że to są pojedyńcze sztuki i dlatego potem raczej nie
    ma możliwośći wymiany na taką samą. masz dwa wyjścia
    oddadzą ci kasę tyle ile zapłaciłaś a nie tyle ile taka lodówka kosztuje w
    sklepie lub wymienią u siebie na inną podobną niekoniecznie taką samą.

    Grzesiex

  • 5. Data: 2006-03-06 11:07:39
    Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>

    Użytkownik "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > oddadzą ci kasę tyle ile zapłaciłaś a nie tyle ile taka lodówka kosztuje w
    > sklepie lub wymienią u siebie na inną podobną niekoniecznie taką samą.

    Alez jezeli wymienia mi na podobna to nie ma sprawy. Nie upieram sie przy
    tym konkretnie modelu. Kupujac lodowke mialam kilka prostych wytycznych i
    nadal chcialabym je zachowac. Poza tym tak jak mowilam juz wyzej. Cena byla
    obnizna (od ich ceny) ze wzgledu na duze zakupy (pralka lodowka i zmywarka).
    Wychodzi na to ze teraz ten rabat po prostu by mi przepadl... (chociaz
    niekoniecznie- zobaczymy jak sie zachowaja).
    Jesli tak bedzie to wychodzi ze moja lodowka jest warta o wiele mniej niz to
    co sklep za nia chcial. Ja wcale nie mam na mysli wartosci rynkowej
    nieuszkodzonego sprzetu.
    Po prostu zastanawiam sie nad tym czy jesli cos kosztuje w sklepie np 1200,
    a obniza cene wlasnie ze wzgledu na jakies tam okolicznosci (np platne
    gotowka a nie na raty, wieksze zakupy, karta stalego klienta itp) to tak
    naprawde w przypadku awarii klient na tym traci.

    I zeby nie bylo ze jakos wrogo nastawiona jestem. Jak najbardziej chce sie z
    nimi dogadac tylko chcialam wczesniej dowiedziec sie jakie przysluguja mi
    prawa. Mam nadzieje ze wsrod tego co teraz oferuja znajde cos co bedzie
    spelnialo przynajmniej glowne wymagania mojej lodowki. Jestem sklonna nawet
    zaproponowac takie cos, ze jesli nie bedzie niczego podobnego do mojego
    sprzetu ja moge troche poczekac. Poniewaz caly czas sprowadzaja rozny sprzet
    byc moze np za miesiac bedzie cos bardziej odpowiadajacego parametrom mojej
    lodowki.

    Agnieszka

  • 6. Data: 2006-03-06 11:31:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kropelka wrote:

    > Obawiam sie ze nawet w ich sklepie bez uwzglednienia takiego rabatu moze byc
    > problem z kupnem podobnego sprzetu w ten cenie.

    Twój problem. Skoro kupujesz towar przeceniony, to nie możesz się
    domagać zwrotu kasy za towar nie przeceniony.

    > Chodzilo mi bardziej o to czy moge ich "zmusic" np do zamowienia zepsutego
    > podzespolu u producenta i naprawienia mojej lodowki. Sprzet jest jak

    Tupnij nóżką i zrób histerię.

    > najbardziej w dalszej sprzedazy i jest nadal produkowany. Tylko u nich nie
    > ma juz takiego modelu (oni maja pojedyncze egzemplarze)

    To rusz się i sama poszukaj.

    Towar kupiłaś na takich warunkach, na jakich kupiłaś. Niższa cena była
    spowodowana jakimiś przyczynami - na które się zgodziłaś.

  • 7. Data: 2006-03-06 11:40:07
    Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>

    wiadomości news:440c1d83$1@news.home.net.pl...

    > Tupnij nóżką i zrób histerię.

    Spokojnie. Czy ja sie zachowuje histerycznie? Wydaje mi sie ze zadaje
    konkretne pytania po to zeby sie dowiedziec jakie mam mozliwosci.
    Chce sie dowiedziec zeby byc swiadomą swoich mozliwosci. Nie jestem
    dzieckiem zeby nozka tupac. Nie mam zamiaru robic zadnej wojny i klocic sie
    ze sklepem. Mam nadzieje ze po prostu znajde w ich ofecie cos podobnego do
    mojego sprzetu.
    Kupowalam tam juz wiele rzeczy, sklep polecalam znajomym i sama mam nadal
    zamiar korzystac nadal z ich oferty.
    A czy to cos zlego ze czlowiek nie chce byc stratny?

  • 8. Data: 2006-03-06 11:44:41
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > sprzet
    > byc moze np za miesiac bedzie cos bardziej odpowiadajacego parametrom

    no to troszke nie od tej strony się do tego zabierasz, wydaje mi się że
    najlepiej było by najpierw udać się do tego sklepu i z nimi porozmawiać a w
    razie gdyby żadna ich propozycja cię nie zadawalała lub gdyby były jakieś
    problemy to dopiero na grupie pytać, teraz to troche takie wróżenie z fusów
    bo nie wiadomo jak sklep podejdzie do tej sprawy.

    Pozdrofki
    Grzesiex

  • 9. Data: 2006-03-06 11:51:21
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule news:duh56m$fud$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Kropelka <k...@b...gmail.com> napisał(a):

> [...]
    > Poniewaz caly czas sprowadzaja rozny sprzet byc moze np za miesiac
    > bedzie cos bardziej odpowiadajacego parametrom mojej lodowki.

    Ale nie rozumiem w czym problem?

    Jesli nie da sie naprawic to musza ci wymienic na sprzet
    o PRZYNAJMNIEJ takich samych parametrach i wszystko.

    Wartosc sprzetu nie ma zadnego znaczenia to juz jest ich problem,
    znaczy problem gwaranta.

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 10. Data: 2006-03-06 14:12:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kropelka wrote:

> [...]
    > najbardziej w dalszej sprzedazy i jest nadal produkowany. Tylko u nich nie
    > ma juz takiego modelu (oni maja pojedyncze egzemplarze)

    Nie.