eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNietypowa reklamacja › Re: Nietypowa reklamacja
  • Data: 2006-03-06 14:23:44
    Temat: Re: Nietypowa reklamacja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kropelka [###k...@b...gmail.com.###] napisał:


    Uszkodzona lodówka jest towarem indywidualnie określonym. Drugiej tak
    samo uszkodzonej przecież nie ma. A więc nie ma możliwości, byś mogła
    się jej domagać. Przecież nie kupią nowej lodówki i tylko dla Ciebie
    nie skopiują rys na niej. Nie możesz również domagać się pieniędzy za
    nieuszkodzoną, skoro takiej nie kupiłaś.

    Są dwa wyjścia. Albo zwrócą Ci pieniądze, albo weźmiesz jakąś inną
    lodówkę. Pieniądze zwrócić mają obowiązek. Reszta, to kwestia ich
    dobrej woli w tym wypadku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1