  • Data: 2006-03-06 10:51:26
    Temat: Re: Nietypowa reklamacja
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    moga mi po prostu zwrocic pieniadze? Nie chcialabym tego poniewaz za taka
    cene nie
    > kupie juz lodowki (to byl okazyjny zakup). Z drugiej strony nie zadowoli
    > mnie wymiana na lodowke tak znacznie rozniaca sie pojemnoscia od
    > poprzedniej.

    To czego oczekujesz? że specjalnie dla ciebie po całym świecie będą szukać
    takiej samej lodówki w atrakcyjnej cenie?
    chcą wymienić na inną - nie pasuje
    chcą oddać kasę - nie pasuje
    najlepiej jeśli by gdzieś w sklepie była taka sama a oni ją kupią za
    normalną cenę a potem oddadzą tobie. Kupiłaś po promocyjnej cenie bo była
    uszkodzona i wiadomo że to są pojedyńcze sztuki i dlatego potem raczej nie
    ma możliwośći wymiany na taką samą. masz dwa wyjścia
    oddadzą ci kasę tyle ile zapłaciłaś a nie tyle ile taka lodówka kosztuje w
    sklepie lub wymienią u siebie na inną podobną niekoniecznie taką samą.

    Grzesiex