    From: " " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kłopoty ze współwłasnością
    Date: Sun, 12 Jul 2009 00:31:02 +0000 (UTC)

    Witam
    Jestem jednym ze współwłaścicieli kamienicy, mam w tej chwili największe
    udziały, ale nie jestem tzw właścicielem większościowym (taki musi miec 50 % z
    tego co wiem). Nabyłem część nieruchomości w drodze dziedziczenia jak
    pozostali współwłaściciele. Nie zostałem dopuszczony do współposiadania,
    osoby, które zajęły kamienice prawdopodobnie wynajmuję część mieszkań (tak
    twierdzą, że dla mnie nie ma miejsca, bo oni wynajmują). Zyskami sie nie
    dzielą. Osoby te są współwłaścicielami, ich udział w kamienicy jest bardzo
    mały,kilkuprocentowy. Złożyłem wniosek o zniesienie współwłasności, ale sprawa
    sie skomplikowała tak bardzo, ze moze się to nie udac (stan prawny
    nieuregulowany - cześć osób z KW umarła za granica) Poszedłem do prawnika z
    pytaniem co dalej? On zaproponował mi odszkodowanie z tytułu bezumownego
    używania? Ale czy w stosunku do współwłaścicieli to możliwe?