eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicencja Microsoftu › Re: Izolda (było: Re: "Dominik & Co" "szkaluje" ZUS i producenta płatnika (serwera) [Was: Licencja Microsoftu])
  • Data: 2009-11-22 11:07:38
    Temat: Re: Izolda (było: Re: "Dominik & Co" "szkaluje" ZUS i producenta płatnika (serwera) [Was: Licencja Microsoftu])
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > A wysyłałeś kiedyś dane płatnikiem? Bo ja widzę, że znasz to tylko z
    > teorii, albo jesteś wyjątkowo ślepy.

    Ja tak właśnie oceniam Ciebie

    > Nawet jeśli zapomnisz przed
    > wysłaniem zweryfikować, to płatnik i tak przed wysłaniem weryfikuje.

    Se może weryfikować. Dane z systemu kadrowo-płacowego i tak muszą być
    poprawne bo nikt nie będzie ich ręcznie poprawiał w Płatniku ani programie
    kadrowo-płacowym.

    > Myślisz czemu rysowałem w jednym z listów:
    >
    > [DOWOLNY PROGRAM] ==> [WERYFIKATOR PŁATNIKA] ==> [ZUS]
    >
    > ?

    Z głupoty ?

    > Owszem, może. Też o tym pisałem. Czy ja piszę do siebie, skoro wy i tak
    > widzicie tylko co 20 zdanie? Poszukaj co pisałem o mocy komputerów, o
    > weryfikacji po stronie klienta itepe.

    PIERDOŁY. Płatnik nie dopuszcza danych do systemu ZUS. Jak już mówiłem, to
    prosty program do wprowadzania rozliczeń mający tylko funkcję pozyskiwania
    danych z innych systemów. Wykonuje weryfikację bo go to niewiele kosztuje a
    nie dlatego, że jest to do czegoś konkretnego potrzebne. Gdyby rolą Płatnika
    była weryfikacja danych to udostępniałby zupełnie inne interfejsy.

    > Owszem, kawałek również. Ale mali płatnicy i tak nie używają programu.
    > Płatnik jest obowiązkowy jak zatrudniasz powyżej (a może i równo) 5 osób.

    BREDNIE. Wszyscy używają Płatnika, bo muszą dostarczyć dokument wydrukowany
    z niego lub przesłać dane elektronicznie.