eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamówienia przez sklep internetowy › Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
  • Data: 2006-01-25 12:31:25
    Temat: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
    Od: dream3r <d...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    W dniu wczorajszym zamówiełam w pewnym sklepie internetowym towar po bardzo
    atrakcyjenj cenie. Zamówienie zostało przyjęte przez system.
    Dziś się okazało, iż moje zamówienie zostało anulowane ponieważ cena za
    która kupiłem towar była błędna (stąd jej atrakcyjność).
    Moje pytanie brzmi: czy sklep może niewywiązać się z zamówienia podając
    jako przyczynę w/w powód?
    Po złożeniu zamówienia dostałem informację iż "że złożone zamówienie jest
    oficjalnym zamówieniem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego".
    Jakie mam prawa ja jako konsument. Czy zamówienie takie jest wiążące dla
    sklepu?

    --
    pozdrawiam
    dream3r

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1