eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamówienia przez sklep internetowy › Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
  • Data: 2006-01-25 16:29:53
    Temat: Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
    Od: "ron" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "dream3r" <d...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    news:lhwh6w9f2zuw.1hdrk6yg3h4di.dlg@40tude.net...
    > On Wed, 25 Jan 2006 15:20:48 +0100, ron wrote:
    >
    >> Ech, takie ogólne odczucie... cwaniactwo Polaków nie zna granic :)
    >
    > Cwaniactwo? To w takim razie co należy robić? Pytać się sprzedawcę za
    > każdym razem, czy podana cena jest prawidłowa? To nie moja wina, że ktoś
    > się pomylił. Sprzedawca powinien chyba kontrolować to co wystawia na
    > sprzedaż.

    Tak, ale wiedz, że prawie żaden sklep internetowy nie ma na stanie tego, co
    oferuje na swojej stronie. Ceny w niektórych branżach potrafią się zmieniać
    nawet co 2 tygodnie i niemożliwe jest nad tym zapanować. Wiem, bo mój ojciec
    prowadzi taki sklep. Stąd też większość sklepów imieszcza w swoim
    regulaminie adnotację, że oferta nie jest oficjalną ofertą handlową sklepu,
    aby ustrzec się przed tego typu sytuacjami.

    > A w razie pomyłki przynajmniej przeprosić za zaistniałą sytuację.

    Oczywiście, że powinien. Jeśli tego nie uczynił, to najlepszą "karą" dla
    tego sklepu będą zakupy u konkurencji i odradzanie wśród znajomych zakupów w
    tym sklepie:)

    Pozdrawiam,
    Kamil


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1