eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamówienia przez sklep internetowy › Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
  • Data: 2006-01-25 12:58:46
    Temat: Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
    Od: "Fil" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "dream3r" <d...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    news:1d5bikudqgiv5.irp4gp1la8rz$.dlg@40tude.net...
    > Witam.
    >
    > W dniu wczorajszym zamówiełam w pewnym sklepie internetowym towar po
    bardzo
    > atrakcyjenj cenie. Zamówienie zostało przyjęte przez system.
    > Dziś się okazało, iż moje zamówienie zostało anulowane ponieważ cena za
    > która kupiłem towar była błędna (stąd jej atrakcyjność).
    > Moje pytanie brzmi: czy sklep może niewywiązać się z zamówienia podając
    > jako przyczynę w/w powód?
    > Po złożeniu zamówienia dostałem informację iż "że złożone zamówienie jest
    > oficjalnym zamówieniem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego".
    > Jakie mam prawa ja jako konsument. Czy zamówienie takie jest wiążące dla
    > sklepu?
    >

    Oczywiscie. Powyzsza przyczyna nie moze uzasadniac odstapienia przez sklep
    internetowy od umowy. Skoro zlozylas zamowienie, czyli przyjelas oferte, to
    teraz oni odmawiajac spelnienia swiadczenia (wydania Ci towaru) nie
    wywiazuja sie z umownego zobowiazania. A to, ze nie dochowali nalezytej
    starannosci nie moze Cie obciazac.

    Pozdr.,

    F.
    -----------------------------
    www.doradcyprawni.com
    www.doradcyprawni.org.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1