eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamówienia przez sklep internetowy › Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
  • Data: 2006-01-25 14:06:48
    Temat: Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
    Od: dream3r <d...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 25 Jan 2006 14:47:15 +0100, Fil wrote:

    > Kontynuujac wypowiedz, po uplywie terminu przewidzianego w warunkach umowy,
    > w ktorm powinas otrzymac towar, wyslij wezwanie do spelnienia swiadczenia
    > zgodnie z art. 476 KC, wyznaczajac dodatkowy 7 dniowy termin. Zastrzez, ze
    > po uplywie tego terminu bedziesz uprawniona do wykonania swoich uprawnien
    > wynikajacych z art. 477 lub 479 KC - zalezy czy rzecz jest oznaczona co do
    > gatunku.

    Niestety po wymianie maili z obsługą sklepu okazało się, iż gdzieś na
    stronie sklepu istnieje następujący zapis:

    "Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu
    Handlowego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z
    art. 71 k.c.)."

    W takim razie nie można się chyba odwoływać do w/w artykułów?

    --
    pozdrawiam
    dream3r

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1