  • Data: 2010-10-02 10:56:50
    Temat: zwolnienie dyscyplinarne
    Od: "Mirosław R" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Państwo

    Mam następujące pytanie: pracownik nie pojawił się w pracy we środę,
    czwartek i piątek. Dopiero w sobotę przyniósł zwolnienie lekarskie. Wg
    Kodeksu Pracy, pracownik powinien powiadomić pracodawcę jak najszybciej o
    powodzie nieobecności, jesli tego nie zrobi w ciągu 2 dni i trzeciego dnia
    nie pojawi się w pracy, pracodawca ma podstawy do zwolnienia dyscyplinarnego
    pracownika.

    Pracownik pojawił się w pracy w sobotę, przyniósł zwolnienie lekarskie i
    twierdzi, że ma 4 dni na dostarczenie zwolnienia, a wg mnie 3 dni, uważam
    też, że nie ma to związku z zapisem KP o poinformowaniu pracodawcy o
    powodzie nieobecności.

    Proszę o potwierdzenie moich słów lub wyprowadzenie mnie z błędu.

    Mirosław