  • Data: 2010-10-03 13:50:59
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4ca8444e$0$20988$65785112@news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Oczywiście, że jest OK.
    Obawiam się, że jednak niekoniecznie.
    Wrzask, który wydalił z siebie bez sensu i powodu niejaki Mirosław R.
    zawiera pierwiastek istotnej wątpliwości.
    Pracownik ma bowiem pewien zakres obowiązków określony umową o pracę bądź
    oddzielnym dokumentem.
    Kodeksowe określenie "powiadomienie pracodawcy" nie oznacza bynajmniej
    konieczności powiadomienia konkretnej osoby. Pracodawca to wcale nie musi
    być fizycznie Heniek, co ma warzywniak i dwie sprzedawczynie. Dlatego
    istnieje coś takiego, jak delegacja uprawnień.
    Jeśli natomiast w zakładzie pracy nie określono regulaminowo sposobu takiego
    powiadomienia, to polecony za potwierdzeniem odbioru, kurier, zaufany kolega
    (który nie będzie się w razie czego bał zeznać jak było naprawdę).
    Niemniej czasem zwyczajnie nie da się sprostać wszystkim przez prawo
    stawianym wymogom.
    Wówczas - jak pisałem - rosądek albo sąd.

    --
    Jotte