  • Data: 2008-03-26 18:59:41
    Temat: wezwanie do zapłaty Wydawnictwo "Wiedza i,Praktyka"
    Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Czy tego naprawde nie mozna ubić? Zadzwoniła pani czy może wysłać
    darmowmy/probny egzemplarz Prawa i Wiedzy czy jakoś tak. No i mam teraz
    wezwanie do zapłaty. Jakoś nie widzę możliwości żeby ze mnie ściagnieto
    coś co nie miało miejsca czyli umowa na porenumeratę, porozumienie
    wyłącznie telefoniczne, brak z mojej strony jakiejkolwiek chęci
    prenumeraty. Ale może mógłbym złozyc skargę na panią telefoniczną czy
    tez firme, która reprezentowała. Czy oni nie mogliby sie ode mnie
    odpiórkować. Oczywiście e-maila dostałem z zastrzezeniem: Wiadomość ta
    oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne i mogą być prawnie
    chronione. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem niniejszej
    wiadomości nie może Pan/Pani jej ujawniać, kopiować, dystrybuować ani
    też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. O błędnym
    zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i
    usunąć wiadomość.

    Jak dla mnie to kit i chętnie bym to gdzieś zaadresował.

    --
    The Gnome